FANDOM

Zombie Gun

Zombie Gun

Info
Tytuł Zombie Gun
Twórca Eiji Niizuma
Edytor Yujiro Hattori
Typ Serializacja
Status Trwa
Magazyn Weekly Shōnen Jump
Zombie Gun to manga stworzona przez Eijiego Niizume. Jako one-shot pobiła rekord zdobytych głosów zdobywając 692 głosy a jej pierwszy rozdział zdobył 767 głosów.

OpisEdytuj

Manga opowiada o zombie imieniem Gun, który dalej ma ludzkie serce. Szuka zemsty na tym kto zamienił go w zombie i sposobu by stać się znowu człowiekiem. Podczas swojego zadania, zakochuje się w dziewczynie, która pomaga mu wykonać swój cel. W całym jego zadaniu będzie walka między Gun'em a ludźmi, którzy nienawidzą zombie. Cała rodzina Guna została zabita i przemieniona w zombie, wliczając w to jego brata bliźniaka Jin'a. W 5 rozdziale Jin zostaje zabity przez tajemniczego mężczyznę z kosą, który twierdzi, że zrobił to by pokazać Gun'owi że zombie też może zginąć.

PostacieEdytuj

Gun.png

Gun

Gun - Zombie z ludzkim sercem, szukający zemsty na tym, który zmienił go w zombie. Zombie bez ludzkiego serca próbują zrobić z niego antagonistę.

Jin.png

Jin

Jin - jest kompletnym zombie i bratem bliźniakiem Guna. Jest kompletnym zombie czyli tym złym i namawia Guna do stania się kompletnym zombie. W 5 rozdziale zostaje zabity przez mężczyznę z kosą by pokazać Gunowi, że zombi też może zostać zabity.

Mężczyzna z kosą.png

Mężczyzna z Kosą

Mężczyzna z kosą - nieznany antagonista, który dzierży kosę, którą zabił Jina.

AnimeEdytuj

Otrzymał adaptację anime po Reversach. Producentem będzie Studio 92 czyli to samo studio, które wyprodukowało anime Reversi.

CiekawostkiEdytuj

  • Sprzedana ilość tomów wynosi 1 200 000 egzemplarzy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki