FANDOM

Yujiro Hattori

Yujiro

Informacje
Kanji 服部雄二郎
Romaji Hattori Yūjirō
Płeć Mężczyzna
Wiek
  • 27 (Debiut)
  • 37 (Obecnie)
Status Żyje
Zajęcie Edytor
Kapitan Grupy
Magazyn Weekly Shōnen Jump
Historie
Seiyu Hirofumi Nojima
Angielski Głos Chris Niosi
Debiut w Anime Odcinek #7
Yujiro Hattori jest edytorem Eijiego i Fukudy.

WyglądEdytuj

Yujiro jest młodym mężczyzną z długimi kręconymi brązowymi włosami.

OsobowośćEdytuj

Na początku pozwalał Eijiemu robić mange jak chciał, bez pokazywania imion i bez spotkań. Często pojawia się jako postać w tle, powtarzając przemyśleniami na temat niektórych aspektów, a także dając innym edytorom sugestie. Choć początkowo był arogancki wobec Hattoriego, Yujiro ostatecznie przekonuje się do niego aż do punktu, gdzie spotykają się regularnie i wymieniają się pomysłami jako edytorzy.

Seria BakumanEdytuj

Serializacjia KrukaEdytuj

Gdy, Eiji Niizuma dostajes serializację Yellow Hit przychodzi do niego by odebrać skrypt. Okazało się, że zamiast tego Niizuma rysuje Kruka, Yujiro jest na niego wściekły i dzwoni do redakcji. Po przyjeździe i rozmowie z Redaktorem Naczelnym, każe Niizumie rysować kolejne rozdziały Kruka. Dzięki temu Kruk dostaje serializacje zamiast Yellow Hit.

Puchar Złotej Przyszłościi serializacja Kiyoshi KnightEdytuj

Zostaje edytorem Fukudy i zgłasza jego pracę do Pucharu Złotej Przyszłości. Nie chce także by Kiyoshi Knight przegrał z Colorfusical. Ostatecznie informuje Fukude, że zremisował z Detektywem Trapem i pokazuje mu co poprawić by dostać serializację. Zgłasza go na następnym spotkaniu serializacyjnym i udaje mu się ją dostać wraz z Hideout Door. Gdy Kiyoshi Knight zostaje zserializowany, Yujiro myśli, że dzięki temu zostanie Kapitanem Grupy.

Strajk MangakówEdytuj

Po tym jak Mashiro wylądował w szpitalu i decyzji Redaktora Naczelnego o wstrzymaniu wydawania Trapa, Yujiro jest w grupie edytorów, którym nie podoba się ta decyzja. Spotyka się wraz z innymi edytorami z mangakami by to przedyskutować.

Serializacja +NaturalEdytuj

Gdy, Aiko Iwase daje historię Hattoriemu, to ten przychodzi do Yujiro by wraz z nim przedyskutować to by +Natural rysował Eiji. Na początku jest temu przeciwny, lecz po zobaczeniu imienia zrobionego przez Eijiego zgadza się na to i mówi Hattoriemu, że jeśli wygrają to podzielą się zarobkiem. Ukrywają to przed wszystkimi. Zostają zawołani na spotkanie serializacyjne, by wytłumaczyć się z tego. Po wyjaśnieniach zostają wyproszeni a +Natural dostaje serializację.

Zmiana RedaktorówEdytuj

Gdy Sasaki zostaje przeniesiony do Hisshō Jumpa na jego miejsce wybrany zostaje Heishi. Wtedy jego zastępcą zostaje Aida a on zostaje wybrany na Kapitana Grupy i od teraz może brać udział w spotkaniach serializacyjnych.

Serializacja ReversówEdytuj

Przed spotkaniem serializacyjnym rozmawia z Hattorim i słyszy od niego, że chciałby być edytorem Reversów. Gdy Reversi otrzymują serializację i będą wydawani w Hisshō Jumpie, wstawia się za nimi i przekonuje, że skoro zdobyli taką liczbę głosów to wydawanie w Hisshō Jumpie im zaszkodzi. Po spotkaniu Hattori dziękuje mu za to. Po spotkaniu idzie poinformować Eijiego, że jednak Reversi będą wydawani w Jumpie. Gdy Eiji o tym usłyszał mówi mu, że jednak chce wydać Zombie Guna.

CiekawostkiEdytuj

  • W pewnym rozdziale powiedziano, że powinno rozdzielić się dwóch Hattorich, bo nie za bardzo idzie im współpraca, lecz później zmieniło się to.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki