FANDOM

Yoshihisa Heishi

Yoshihisa Heishi

Informacje
Kanji 瓶子吉久
Romaji Heishi Yoshihisa
Płeć Mężczyzna
Wiek
  • 50 (Debiut)
  • 60 (Obecnie)
Status Żyje
Data Urodzenia 10 Września
Zajęcie Zastępca Redaktora Naczelnego (Wcześniej)
Redaktor Naczelny (Obecnie)
Magazyn Weekly Shōnen Jump
Historie
  • Yu-Gi-Oh! (Edytor)
  • Ninku (Edytor)
Seiyu Shinji Kawada
Debiut w Anime Odcinek #10
Yoshihisa Heishi był zastępcą redaktora naczelnego a później awansował na redaktora naczelnego.

WyglądEdytuj

Heishi jest wysokim i szczupłym mężczyzną. Ma średniej długości proste ciemne włosy, brodę i wąsy. Ma pociągłą twarz i nosi brązowe okulary.

OsobowośćEdytuj

Jest poważnym edytorem i ma rozległą wiedzę o mandze.

Seria BakumanEdytuj

Serializacja KrukaEdytuj

Gdy wynikły problemy z tego, że Eiji rysował Kruka a nie Yellow Hit, Yujiro dzwoni do niego. Na początku jest wnerwiony, lecz oddaje telefon Sasakiemu gdy zostaje o to poproszony. Jest obecny przy rozmowie Yujiro z Redaktorem Naczelnym.

Zakończenie Run, Daihatsu Tanto!Edytuj

Jest obecny podczas rozmowy Ashirogi Muto z Redaktorem Naczelnym o zakończeniu Run, Daihatsu Tanto!, gdyż nie pokonają nią Eijiego.

Serializacja PCPEdytuj

Na spotkaniu serializacyjnym, na które zostało zgłoszone PCP odbyło się głosowanie. On był na początku na nie, lecz gdy mieli zakończyć głosowanie zmienił swój głos na tak.

Zmiana redaktorówEdytuj

Gdy został przedstawiony był zastępcą redaktora naczelnego w Weekly Shōnen Jumpie. Po przeniesieniu Sasakiego do nowo utworzonego Hissho Jumpa został awansowany na redaktora naczelnego.

Serializacja ReversówEdytuj

Gdy Ashirogi Muto dostali serializację Reversów zdecydowano, że będą oni wydani w Hisshō Jump, lecz później zmienił decyzję. Rozporządził, że PCP zostanie przeniesione do Hisshō Jump, a Reversi zostaną w Weekly Shōnen Jumpie. Później wyraził zgodę na adaptację anime Reversów. Gdy Ashirogi Muto chcą zakończyć go wcześniej, na początku się nie zgadza lecz zmienia zdanie. Załatwia też wszystko ze studiem.

CiekawostkiEdytuj

  • W rzeczywistości Yoshihisa Heishi był edytorem Yu-Gi-Oh! i Ninku.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki