Fandom

Bakuman Wiki

Wstępne wyniki i Prawdziwy układ

379stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Wstępne wyniki i Prawdziwy układ

Wstępne wyniki i Prawdziwy układ

速報と本ちゃん
Sokuhō to Honchan
Informacje
Data Wydania 1 Grudzień, 2008
Rozdział 16
Tom 2
Nawigacja
Poprzedni
Wysyłka i Odpowiedź
Następny
Bitwy i Kopiowanie

Wstępne wyniki i Prawdziwy układ (速報と本ちゃん Sokuhō to Honchan) to szesnasty rozdział mangi Bakuman. Został wydany 1 Grudnia 2008 r.

OpisEdytuj

Hattori mówi, że według niego wygrali. Mówi im także, że gdyby walczyli jeden na jednego z Niizumą to nie wygraliby, gdyż on rysuje już od 10 lat. Rozmawiają o tym, że w Jumpie najważniejsze są kwestionariusze. Mashiro przypomina sobie jak rozmawiał o tym kiedyś z wujkiem. Hattori mówi im, że są dwa typy wyników: "wczesne" i "prawdziwy układ". Takagi chce by poinformował ich o wczesnych wynikach. Wracając do domu, rozmawiają o tym czy dadzą radę wydawać serie będąc w szkole. W nocy zaczęli poważnie pracować nad wersją Wiedzy i Pieniędzy do serializacji. Później pracowali w szkole, w domu. Gdy skończyli pierwszy rozdział, Mashiro dostał maila od Azuki.

Tydzień po mailu dostali wczesne wyniki, z których wynikało że są pierwsi. Hattori wraca do biurka, gzie rozmawia z Kimem o tym czy wydadzą Wiedzę i Pieniądze, gdy wygrają, lecz Hattori mówi, że nie bo są dopiero w liceum. Ashirogi Muto skończyli 3 rozdział do serializacji i zadzwonili do Hattoriego nie mówiąc, że to Wiedza i Pieniądze. Na spotkaniu Hattori informuje ich, że zajęli 3 miejsce. W tym samym czasie Hattori informuje Eijiego, że zajął pierwsze miejsce w kwestionariuszach, lecz Eiji nie wie czym są kwestionariusze. Gdy Hattori chce przejrzeć ich imie, to Mashiro mówi, że nie jest dobre i nie pokazują mu go. Wracając ze spotkania Mashiro i Takagi rozmawiają o tym, że chcą robić coś z głównego "nurtu". Wysiadają z pociągu i nad rzeką, mówią, że postarają się coś wymyślić a Mashiro poprawi się z rysunkami. Niszczą swoją wcześniejszą pracę i wrzucają do rzeki. Później uciekają stamtąd, gdyż ktoś mógłby się przyczepić, że śmiecą.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki