FANDOM

Wiedza i Pieniądze to one-shot stworzony przez Ashirogi Muto do Akamaru Jumpa. Obaj Takagi i Mashiro zdecydowali się nie kontynuować, lecz stworzyć mangę walk z głównego "nurtu". Mottem w tej mandze jest - "Na tym świecie, Wiedza i Pieniądze są wszystkim".

OpisEdytuj

Bohater Wiedzy i Pieniędzy.png

Bohater "Wiedzy i Pieniędzy"

Podobnie jak telefony używają podczerwieni do transmisji danych, w przyszłości można wymieniać się myślami. Oczywiście myśli mądrych ludzi są bardzo drogie, lecz bardzo pożądane. Aby zdobyć pieniądze, musisz sprzedać własne myśli za jak najwyższą cenę. Jeśli sprzedasz nie odpowiedniej osobie, wtedy ona cię wyprzedzi, więc powinieneś sprzedawać jak najgłupszym a kupować od najmądrzejszych. Istnieje taka zasada, że nie można kupić od osób trzecich, tylko od właściciela.

Pomieszali elementy z poprzedniej serii One Hundred Millionth z komputerem rang i w pewnym momencie bohater ma najniższy wynik 6,908,002.

Seria BakumanEdytuj

Kiedy Wiedza i Pieniądze ma być wydana w Akamaru Jumpie, Hattori mówi Ashirogi Muto, że edytorzy chcą ich wykorzystać aby Eiji Niizuma wyglądał lepiej, ponieważ ma w tym wydaniu 50 stronicową serię z kolorowymi stronami i dlatego, że są w tym samym wieku, ale nadal jest duża szansa by udało im się go pokonać. Mówi im "Musicie go pokonać! Nie możecie przegrać!". Gdy zostało to wydane to Ashirogi Muto zostają nazwani "utalentowanymi 15-latkami". Po przeczytaniu ich rozdziału i Kruka, Takagi mówi, że Kruk jest lepszy lecz Mashiro twierdzi, że ich. Hattori zgadza się z Mashiro i mówi, że mogą wygrać. Wczesne wyniki pokazują że zajmują pierwsze miejsce z wynikiem 33 i przebijają Niizume 2 głosami. W końcowym rezultacie spadają na trzecie miejsce z 308 głosami. Pierwsze miejsce zajął Niizuma z wynikiem 503 głosów, druga miejsce zdobyła nieznana maga z 312 głosami. Przegrali z powodu młodszych czytelników i kobiet.

Wiedza, Pieniądze i WyglądEdytuj

By pokonać Eijiego, Ashirogi Muto dodają "wygląd" do tytułu i zgłaszają do serializacji.

CiekawostkiEdytuj

  • Wiedza i Pieniądze zajęło 3 miejsce w pierwszej ankiecie popularności mangi Bakumana z wynikiem 894 głosów i 2 miejsce w drugiej ankiecie z 654 głosami.
  • Główny bohater wzorowany jest na L z Death Note.
  • Eiji Niizuma zainteresował się tą mangą i twierdzi, ze jest interesująca.
  • Toru Nanamine uznał Wiedzę i Pieniądze jako inspirację do zostania mangaką.
  • Główny bohater ma na imie Mist.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki