Fandom

Bakuman Wiki

Warunki i Przeprowadzka do Tokio

379stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Warunki i Przeprowadzka do Tokio

Warunki i Przeprowadzka do Tokio

条件と上京
Jōken to Jōkyō
Informacje
Data Wydania 11 Październik, 2008
Rozdział 9
Tom 2
Nawigacja
Poprzedni
Marchew i Patyk
Następny
Obawy i Oczekiwania

Warunki i Przeprowadzka do Tokio (条件と上京 Jōken to Jōkyō) to dziewiąty rozdział mangi Bakuman. Został wydany 11 Października 2008 r.

OpisEdytuj

Idąc do szkoły Mashiro i Takagi rozmawiają o następnej mandze. Mówią o błędach i gdy Takagi słyszy, że historia nie pasowała Mashiro, to pyta go czemu mu nie powiedział. Ustalają, że następną wymyślą wspólnie. W szkole Mashiro odkrywa sposób na komunikowanie się z Azuki. W redakcji Jumpa Hattori i Kimem rozmawiają i Niizumie, widząc jak Yujiro i Redaktor Naczelny wychodzą, jadąc do niego. Hattori waha się co robić ze skryptem Takagiego i Mashiro.

Na lekcji Mashiro zadaje Azuki pytanie czy muszą czekać do spełnienia marzeń. Gdy to zobaczyła, zaczęła płakać mówiąc nauczycielowi, że kot jej umarł (a to była nieprawda). Na końcu lekcji podała mu swój mail. Idąc ze szkoły rozmawia o tym z Takagim. W pracowni Mashiro mówi, że chce stworzyć nowy manuskrypt do końca miesiąca, by jeszcze raz zobaczyć uśmiech Azuki, lecz Takagi mówi, że nie dadzą rady tego zrobić. Wtedy dzwoni do nich Hattori i informuje ich, że manuskrypt nie przeszedł przez kwalifikacje. Mówią mu, że następną nagrodę wygrają.

W domu Niizumy, Naczelny wraz z Yujiro rozmawiają z jego rodzicami a potem z nim o jego przeprowadzce do Tokio. Daje jeden warunek, taki że jeśli zostanie najpopularniejszym mangaką to pozwolą mu zakończyć mangę której nienawidzi. Yujiro mówi, że to nie możliwe. Naczelny powiedział mu, by poprosił o to jeszcze raz, gdy zostanie najpopularniejszym mangaką.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki