Fandom

Bakuman Wiki

Uśmiech i Rumieniec

379stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Uśmiech i Rumieniec

Uśmiech i Rumieniec

笑顔と赤面症
Egao to Sekimenshō
Informacje
Data Wydania 29 Wrzesień, 2008
Rozdział 7
Tom 1
Nawigacja
Poprzedni
Najlepszy i Najgorszy
Następny
Marchew i Patyk

Uśmiech i Rumieniec (笑顔と赤面症 Egao to Sekimenshō) to siódmy rozdział mangi Bakuman. Został wydany 29 Września 2008 r.

OpisEdytuj

Rozdział rozpoczyna się, gdy Takagi i Mashiro o ich planach skończenia pierwszego one-shota The Two Earths pod koniec wakacji i pokazania go edytorowi. Kaya Miyoshi przychodzi na dach i chce pogadać z Takagim. Jest zła bo powiedziała mu kim chce być w przyszłości a no się jej o to zapytał. Kiedy Miyoshi pyta go czemu wypytywał ją o Azuki, robi wymówki, że chciał z nią porozmawiać. Ona źle to zrozumiała i myśli, że Takagi ją lubi. Gdy odchodzi myśli o tym. Azuki myśli, że Takagi lubi Kayę ponieważ jest słodka, a nie Iwase, która jest sztywna. Kaya pyta się Azuki, czy jest ktoś kogo lubi, lecz ta odpowiada, że jest nieśmiała, traci pewność siebie i się rumieni gdy rozmawia z chłopakami.

W międzyczasie, Takagi i Mashiro ciężko pracują nad mangą. Kończą 28 Sierpnia, tuż przed końcem wakacji. Dzwonią do Shueisha i kazano im przyjść następnego dnia na spotkanie z panem Hattorim z Weekly Shounen Jump.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki