FANDOM

Toru Nanamine
Toru Nanamine
Nazwa
Kanji 七峰透
Romaji Nanaime Toru
Informacje
Płeć Mężczyzna
Wiek 18
Status Żyje
Status Profesjonalny
Zajęcie Mangaka
Prezes Korporacji Shinjitsu
Magazyn Weekly Shōnen Jump
Manga
Status Personalny
Rodzina Ojciec
Głosy
Seiyu Shinnosuke Tachibana
Debiut
Debiut w Anime Odcinek #58
Galeria
Toru Nanamine to pierwszy i jedyny antagonista serii Bakuman. Jest mangaką, który próbuje stworzyć nowy system tworzenia mangi, który nie uwzględnia pomocy edytorów.

WyglądEdytuj

Jest wysokim, szczupłym, młodym mężczyzną. Ma średniej długości czerwone włosy, które lekko zasłaniają jego twarz. Na szyi nosi nieśmiertelnik.

OsobowośćEdytuj

Nanamine został przedstawiony jako wesoła, gadatliwa postać. Jednakże jego postawa okazała się tylko przykrywką. Tak naprawdę jest jest kalkulującym i manipulującym innymi człowiekiem. Wykorzystuje innych, by wzbogacić swoją pracę a potem, gdy ich nie potrzebuje to ich porzuca. Myśli, że jego sposób tworzenia mangi jest o wiele lepszy niż praca z edytorem, ponieważ uważa, że ktoś kto nie tworzy mangi nie może wiedzieć co jest dobre.

Seria Bakuman Edytuj

Przeszłość Edytuj

Był fanem Ashirogi Muto od gimnazjum. Wysłał im list jako największy fan, gdy zdobyli serializację Detektywa Trapa. Używał ich schematów i tematów w swoich poprzednich pracach.

Klasa PrawdyEdytuj

Powrót autorów weteranówEdytuj

Powrót Nanamine.png

Powrót Nanamine

Gdy okazało się, że Panty-Flash Fight dostanie krótką serię, dzwoni do Ashirogi Muto i zaprasza ich na przejażdżkę. Pokazuje im swoją korporację i tłumaczy jak działa. Na końcu wyjaśnia, że robi to tylko po to by ich pokonać. Gdy wszyscy dowiadują się o tym, myślą czy naprawdę powinni wydać ich serie. Naczelny mówi mu, że nie ważne ile pieniędzy w to włożył i że musi zrobić one-shot z pomocą Kosugiego i zająć co najmniej 3 miejsce inaczej nie będzie mógł dalej pracować dla Jumpa. Zgadza się na to i mówi, Kosugiemu, żeby nie wchodził mu w droge. Ostatecznie przegrywa, nawet z Azumą.

Mangi Edytuj

  • Klasa Prawdy - opowiada historię uczniów uwięzionych w tytułowej "Klasie Prawdy".
  • The Thing That Comes With Being Nervous - romantyczny one-shot, jego sukces polega na rzeczywistości a nie komiczne momenty jak w większości dzieł. Zajmował 1 miejsce w ankietach wydania w którym się ukazał.
  • What is Required for a Good School Life - znane też jako What is Required, to alternatywna wersja Klasy Prawdy. Ta manga została stworzona by konkurować z PCP, lecz była nisko w rankingach z powodu braku oryginalności. Pomysły dawało mu pięćdziesiąt osób, lecz do końca wytrwało tylko pięć, i dlatego historia była nie spójna bo próbował upchnąć wszystkie pomysły.
  • 100 Million and the Beautiful Girl - to one-shot zgłoszony przez Nanamine do serializacji. Mówi o konkursie wielu zalotników córki bogatego biznesmena. Jednak z powodu braku czucia, że to Shounen, zajął tylko 4 miejsce co spowodowało zakaz wydawania Nanamine w Jumpie.

CiekawostkiEdytuj

  • Wśród pierwszych kumpli Nanamine, którzy odchodzą są "pai", "LL", "e231", i "osaru". "LL" wydaje się odnosić do L, najinteligentniejszego detektywa w Death Note a "osaru" do wielkiej małpy z serii Dragon Ball. Obie z nich są mangami znanymi na całym świecie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki