FANDOM

Shiratori Shun
Shun Shiratori
Nazwa
Kanji 白鳥シュン
Romaji Shun Shiratori
Informacje
Płeć Mężczyzna
Wiek
  • 18 (Debiut)
  • 22 (Obecnie)
Status Żyje
Partner Akito Takagi (Były Partner)
Status Profesjonalny
Zajęcie Asystent
Mangaka
Magazyn Weekly Shōnen Jump
Manga
Status Personalny
Rodzina
Głosy
Seiyu Yūichi Iguchi
Debiut
Debiut w Anime Odcinek #50
Shiratori Shun był asystentem Ashirogi Muto, gdy zaczęli serializację Perfect Crime Party a potem został mangaką. Stworzył mangę Rabuta & Peace, lecz została zakończona. Nie wiadomo co się z nim teraz dzieje.

HistoriaEdytuj

Shun pochodzi z bogatej rodziny i ma siostrę. Ukończył liceum rok przed swoim debiutem w serii. Zgłosił się na asystenta Eijiego, lecz jego edytor znalazł kogoś na to miejsce, więc został skierowany do Ashirogi Muto. Dostał propozycję studiowania w szkole artystycznej. Nie uważał, że może zostać mangaką, lecz po przyjęciu rad wykorzystał swoją szansę. Nie chciał już być uzależnionym od swoich rodziców.

WyglądEdytuj

Shun ma średniej długości brązowe włosy i niewinnie wyglądającą twarz. Ma ciemne oczy. Zazwyczaj nosi wełniany sweter.

OsobowośćEdytuj

Shiratori jest szczęśliwym chłopcem z prostymi emocjami i tendencją do rumienienia się. Często mówi co czuje. Kocha sztukę i wierzy, że powinna być podziwiana przez tysiące ludzi, dlatego rysuje mangę. Uwielbia swojego psa "Peace'a", dzieląc niemal z nim swoje myśli.

Seria BakumanEdytuj

Serializacja PCPEdytuj

Został przedstawiony wraz z Moriyą jako nowy asystent. Gdy przybyli do pracowni, Mashiro zrobił im test, by ustalić kto będzie rysował tło a kto będzie robił efekty. Wygrał Shun ponieważ był najbliżej wyobrażenia Mashiro. Później dyskutował z Moriyą na temat mangi. Gdy zaczęło robić się nie przyjemnie, zainterweniował Mashiro, więc i jego zapytano o zdanie. On dopowiedział, że obaj mają rację.

Rabuta & PeaceEdytuj

Shun wymyślił tą historię patrząc na swojego psa Peace'a, i stworzył imie. Pokazał je Takagiemu i mu się podoba. Pokazuje mu co ma zmienić i pomaga wymyślić dalszą historię. Pokazują to Hattoriemu, któremu też się podoba i który sugeruje by wysłać to na comiesięczny konkurs. Shun czuje się winny, wykorzystując rady Takagiego i Hattori sugeruje by Takagi zajął się historią a Shun rysowaniem. Po konkursie Hattori i Miura postanawiają wydać to w Jumpie z kolorowymi pierwszymi stronami. Gdy wraca do domu i mówi do Peace'a, że zostanie wydany w Jumie jego matka pyta czym jest Jump. Wyjaśnia jej, że to magazyn w którym wydają mangę. Nakazuje mu zakończyć pracę jako asystent i zacząć studiować sztukę w Paryżu. Zszokowany i smutny ucieka z domu. Gdy już został wydany zajął 5-te miejsce w rankingu. Shun jest zachwycony, lecz Takagi jest niezdecydowany co do dwóch serii. Mashiro zachęca Takagiego do tego, lecz on nie chce stwarzać dla nich problemów i wyjaśnia im sytuację z jego rodzicami. Takagi mówi, że będzie pisał historię, lecz, gdy PCP się opuści, zrezygnuje z Rabuty. Ucieszony biegnie do domu i powiadamia, że będzie mangaką. Gdy jego mama słyszy o tym, bardzo się denerwuje a on oświadcza, że odchodzi z domu. Przez jakiś czas mieszka w parku a potem wynajmuje tanie mieszkanie. Gdy jego rodzice i siostra przychodzą do pracowni, on i Takagi oświadczają, że zrobią mangę, która ich nie zawstydzi. Gdy zgodzili się na to, Mashiro mówi mu, że od teraz są rywalami. Po jakimś czasie Takagi zostaje u niego kilka dni nic nie mówiąc żonie ani partnerowi. Dopiero później wyjaśnił, że zrobił to po to by Shun nauczył się samodzielnie pracować.

Gdy na spotkaniu serializacyjnym ogłoszono, że Rabuta & Peace zostanie anulowany, nie jest załamany. Twierdzi, że wymyśli kolejną z której jego rodzina będzie dumna. Później widzimy go na rozmowie z edytorem, którym jest Kosugi.

CiekawostkiEdytuj

  • Wykazuje podobieństwo do "Near" z Death Note.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki