FANDOM

Shūichi Moriya
Shūichi Moriya
Nazwa
Kanji 森屋秀一
Romaji Moriya Shūichi
Informacje
Płeć Mężczyzna
Wiek
  • 19 (Debiut)
  • 23 (Obecnie)
Status Żyje
Status Profesjonalny
Zajęcie Asystent
Magazyn Weekly Shōnen Jump
Manga
Status Personalny
Głosy
Seiyu Mitsuhiro Sakamaki
Debiut
Debiut w Anime Odcinek #50

Shūichi Moriya jest asystentem. Pracuje z Ashirogi Muto Perfect Crime Party oraz Reversach. Raz wygrał comiesięcznego konkurs i porzucił szkołę projektowania by skoncentrować się na mandze.

WyglądEdytuj

Jest rok młodszy od Mashiro i Takagiego. Ma pociągłą twarz zakończoną ostrym podbródkiem oraz długi krzywy nos. Nosi długie ciemne włosy, które na końcach się zakręcają.

OsobowośćEdytuj

Wydaje się być grzeczny, lecz jak pokazano ma negatywne opinie o innych. Czasami bywa opryskliwy. Moriya wierzy, że manga powinna być kreatywna i twórcza, oraz, że nie powinno się przejmować ankietami ponieważ do niczego się wtedy nie dojdzie.

Seria BakumanEdytuj

Serializacja PCPEdytuj

Zostaje zatrudniony jako asystent Ashirogi Muto, gdy dostają serializację Perfect Crime Party. Jest zdziwiony, że Shiratori nigdy nie robił mangi a chce być asystentem. Gdy Mashiro robi im test, jest zdziwiony dlaczego to Shiratori ma rysować. Później dyskutują o mandze i on twierdzi, że nie powinno przejmować się popularnością bo nigdzie się wtedy nie dojdzie.

Seializacja ReversiEdytuj

Gdy Ashirogi Muto dostają serializację Reversów, Moriya zostaje wiele dni z rzędu by pomóc im wyrobić się przed terminem. Gdy poznał Ogawę dziwił się, że wszystkim wydaje polecenia. Jednak przekonał się do niego. Gdy słyszy, że Reversi zostaną zakończeni jest zdziwiony, ponieważ bardzo dobrze jej szło, lecz stara sie jak najlepiej pracować przy niej.

Ciekawostki Edytuj

  • Jego ulubioną mangą jest Phoenix stworzona przez Tezukę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki