Fandom

Bakuman Wiki

Road Racer Giri

379stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Road Racer Giri był początkowo one-shotem a potem stał sie mangą stworzoną przez Fukude.

Seria BakumanEdytuj

Fukuda porzucił pracę nad Kiyoshi Knight by zająć się tą mangą. Użył one-shota by rywalizować z PCP
Road Racer Giri.jpg

Road Racer Giri

i zdobył drugie miejsce z 268 głosami. Yujiro sugerował, by motocykle zaimponowały tym kto lubi motocykle. Powiedział także, że ta manga będzie dobra, ponieważ można z łatwością sprzedawać figurki i zabawki.

W końcu seria staje się anime, powodując zmianę stosunku Fukudy do Yujiro. Gdy Niizuma oznajmia, że chce zakończyć "Kruka" to Fukuda jest wśród mangaków, którzy chcą go powstrzymać. Myśli, że nowe postacie przyciągną uwagę czytelników. Jednak nie udaje mu się przewyższyć Niizumy, który od 20 tygodni zajmował pierwsze miejsce.

OpisEdytuj

Fabuła opowiada o motocykliście Girim, który chce zostać najlepszym kierowcą. Kluczem w fabule są triki, które pozwalają pokonywać przeciwników i dojść na sam szczyt.

Umiejętności Giriego przyciągają uwagę starszego kierowcy ubranego w skórzany strój, nawet w lecie, który ma bogatego sponsora, mechanika a także trenerów.

AnimeEdytuj

Dzięki popularności dostał adaptację anime. Dzięki temu wzrosła jego popularność.

CiekawostkiEdytuj

  • Road Racer Giri zajął 14 miejsce w drugiej ankiecie popularności mangi w Bakumanie, wraz z What God Gave Me....

Więcej z Fandomu

Losowa wiki