FANDOM

Przyjaciele i Wrogowie

Rozdział 18

ライバルと友達
Raibaru to Tomodachi
Informacje
Data Wydania 15 Grudzień, 2008
Rozdział 18
Tom 3
Nawigacja
Poprzedni
Bitwy i Kopiowanie
Następny
Debiut i Niecierpliwość

Przyjaciele i Wrogowie (ライバルと友達 Raibaru to Tomodachi) to osiemnasty rozdział mangi Bakuman. Został wydany 15 Grudnia 2008 r.

OpisEdytuj

Mashiro mówi Hattoriemu, że chcą robić coś z głównego "nurtu", lecz nie jest on do tego przekonany. Mówi im, że jak zajmą ósme miejsce to pomyśli o serializacji. Dziwi się, gdy Takagi mówi że stworzą mangę z głównego "nurtu". Próbuje nakłonić ich by zaprzestali tego pomysłu. W tym samym czasie Zastępca Redaktora Naczelnego odbiera telefon od Yujiro i dowiaduje się, że skrypt nowej serii Niizumy nie będzie gotowy na czas, gdyż narysował rozdział innej serii. Redaktor Naczelny bierze telefon i każe przywieść mu Eijiego do Redakcji. Gdy Eiji o tym usłyszał, ucieszył się bo zawsze chciał zobaczyć redakcję. Yujiro zabiera skrypt Kruka i wsiadają do taksówki. Podczas drogi wypytuje Eijiego o to w ile czasu uda mu się narysować zaległy skrypt. Gdy, dowiedział się, że zajmie to mu 5 dni to myśli, że nie potrzebnie dzwonił do redakcji.

Na miejscu Eiji rozgląda się po dziale edytorskim a Mashiro pyta się Hattoriego czemu nie powiedział im, że Niizuma będzie miał serię. Naczelny czyta skrypt i daje go do przeczytania Yujiro po czym decyduje, że zostanie on wydany zamiast Yellow Hita. W tym czasie Eiji przychodzi do stolika, gdzie Ashirogi Muto mają spotkanie i mówi im, że jest ich fanem. Pyta się ich czy zaprzyjaźnią się z nim. Gdy Yujiro pyta się czy ma już gotowe dalsze skrypty, odpowiada mu, że ma je w głowie i że może je narysować. Yujiro chce zabrać go od stolika, lecz Hattori mówi, że może zostać a w myślach ma nadzieję, że jak Ashirogi Muto zobaczą jak on to rysuje to zrezygnują z głównego nurtu. Eiji skończył rysować w mniej niż pół godziny i Yujiro zabiera go do Naczelnego. Hattori pyta się ich czy widzieli, jak naturalnie Eiji to robił. Potem mówi im, że jeśli przez pół roku nie zrobią ciekawej mangi bitewnej i po tym czasie dalej będą chcieli ją robić to on przestanie być ich edytorem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki