FANDOM

Obawy i Oczekiwania

Odcinek 8

Sezon 1, Odcinek 8
Kanji 不安と期待
Romaji Fuan to Kitai
Data Emisji 20 Listopada 2010
Opening Blue Bird
Ending BAKUROCK ~Mirai no Rinkakusen~
Nawigacja
Poprzedni Odcinek Łzy i Więcej łez
Następny Odcinek Żal i Zrozumienie

Obawy i Oczekiwania (不安と期待, Fuan to Kitai) to ósmy odcinek anime Bakuman. Został wyemitowany 20 Listopada 2010 r.

OpisEdytuj

Idąc do szkoły, Takagi pokazuje Mashiro swoje pomysły na mangę. Później przez cały dzień pokazuje mu nowe prace, jednak żadna z nich się nie wyróżnia. Gdy wychodzą ze szkoły, Takagi uderza w drzwi, tłumacząc się, że mało spał. Całe to zdarzenie widzi Kaya. Gdy Takagi i Mashiro się rozchodzą, Mashiro nagle przeprasza za jego wymagania. Wieczorem Kaya rozmawia z Miho o Takagim. W nocy Takagi pisze nowe opowieści i jak zwykle rano czeka przed domem Mashiro. Podczas lekcji Mashiro przegląda pomysły i jeden nazwany "Jeden na Sto milionów" go zaciekawił. Postanawiają zgłosić go do konkursu Tezuka. Gdy kończą, pokazują pracę Hattoriemu, a on uważa, że jest lepiej niż poprzednio. Pyta ich czy zgłosić ich do konkursu, na co oni odpowiadają "tak". Proponuje im też, by zrobili coś do Akamaru Jumpa. Przez cały czas potem szukają dobrej historii. Miesiąc przed wynikami, dzwoni do nich Hattori, by poinformować, że są w pierwszej ósemce. Po tym postanawiają zrobić sobie przerwę, aż do poznania ostatecznych wyników. W dzień wyników są bardzo niespokojni, a gdy zostali poinformowani, że nie udało im się wygrać są zszokowani.

Kilka dni później do ich klasy przychodzi Ishizawa i naśmiewa się z ich mangi. Mówi, że przegrali z powodu rysunków, oraz że z nim Takagi może zajść daleko. Takagi pyta go czy narysował kiedyś 30-stronnicową mangę, lecz on odpowiada, że nie ale i tak twierdzi, że jest lepszy niż Mashiro. Takagi nie wytrzymuje i uderza go, żądając by przeprosił Mashiro. Mashiro i Kaya odciągają Takagiego od Ishizawy.

CiekawostkiEdytuj

  • Gdy czekają na wyniki na stoliku leży kilka tomów Dragon Ball'a.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki