FANDOM

Łzy i Więcej łez

Odcinek 7

Sezon 1, Odcinek 7
Kanji 涙と涙
Romaji Namida to Namida
Data Emisji 13 Listopada 2010
Opening Blue Bird
Ending BAKUROCK ~Mirai no Rinkakusen~
Nawigacja
Poprzedni Odcinek Kij i Marchewka
Następny Odcinek Obawy i Oczekiwania

Łzy i Więcej łez (涙と涙, Namida to Namida) to siódmy odcinek anime Bakuman. Został wyemitowany 13 Listopada 2010 r.

OpisEdytuj

Odcinek zaczyna się, gdy Hattori rozmawia z Aidą o Takagim i Mashiro. Potem widzimy jak idą oni do szkoły. Takagi pyta Mashiro czy przyzwyczaił się do siedzenia z Azuki. Po kilku dniach siedzenia obok siebie Mashiro i Azuki zaczynają komunikować się poprzez pisanie na marginesach zeszytu. Pyta się jaka jest jej ulubiona pora roku i danie. Później rozmawia z Takagim w pracowni i ustalają, że zrobią kolejną mangę Sci-Fi, by sprawdzić jak bardzo się poprawili. W tym samym czasie Hattori rozmawia z Kim'em na ich temat. Wacha się czy zgłosić ich do konkursu czy nie. Następnego dnia Takagi i Mashiro rozmawiają na dachu i widzą kłócącą się parę. Wracając na lekcję Mashiro mówi, że on i Azuki rozdzielą się po ukończeniu gimnazjum. Gdy Mashiro na lekcji zapytał ją czy muszą czekać do spełnienia marzeń, popłakała się i dała mu swój mail. Tłumaczyła się innym, że płacze z powodu śmierci jej kotka. Wieczorem rozmawia przez telefon z Kayą. Później Takagi i Mashiro decydują się zrobić mangę do konkursu Tezuka oraz zostają poinformowani, że ich manga zgłoszona do konkursu nie dostała się do finału. Hattori, mówi Kimowi, że nie potrzebnie się przejmował.

W tym czasie Redaktor Naczelny i Yujiro jadą do domu Eijiego Niizumy, by przywieźć go do Tokio. Niizuma pyta Redaktora Naczelnego, czy jak zostanie najpopularniejszym mangaką, to pozwoli mu zakończyć mangę, której nienawidzi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki