FANDOM

Kij i Marchewka

Odcinek 6

Sezon 1, Odcinek 6
Kanji アメとムチ
Romaji Ame to Muchi
Data Emisji 6 Listopada 2010
Opening Blue Bird
Ending BAKUROCK ~Mirai no Rinkakusen~
Nawigacja
Poprzedni Odcinek Lato i Imiona
Następny Odcinek Łzy i Więcej łez

Kij i Marchewka (アメとムチ, Ame to Muchi) to szósty odcinek anime Bakuman. Został wyemitowany 6 Listopada 2010 r.

OpisEdytuj

Odcinek zaczyna się, gdy Hattori odbiera telefon i umawia się na spotaknie z Takagim i Mashiro. Chłopaki później jadą do redakcji. Przyjechali trochę wcześnie, więc zdecydowali się trochę przejść. Takagi opowiada czemu postanowił zostać mangaką. Gdy Takagi był w pierwszych klasach szkoły podstawowej, jego ojciec stracił pracę w banku przez co jego mama "popychała" go do ciężkiej nauki. Pewnego dnia Takagi krzyknął do niej "Nie jestem narzędziem" i "Sam będę decydował o mojej przyszłości". Później poszli na spotkanie z edytorem. Pokazują mu manuskrypt The Two Earths. Mówi im że jest dobre, lecz myśli że jest przeciętne. Zaczyna omawiać z nimi po koleji historię i rysunki. Zaczął od historii, mówiąc, że dialogi są za długie i bardziej pasują do noweli (Mashiro myśli tak samo, lecz nie chciał mu się wtrącać do pracy). Później omawia rysunki, Twierdzi, że linie są zbyt grube i że nie ma dużej różnicy pomiędzy postaciami i tłem. Wtedy Takagi mówi mu, że Mashiro rysuje piórem dopiero od 2 miesięcy, i Hattori staje się zainteresowany jak rozwiną się ich losy. Daje im wizytówkę i e-mail oraz proponuje im przyjść z nowym manuskryptem. Gdy wychodzą, mówi że w 3 lata będą zdolni prześcignąć Eijiego Niizume. W szkole Mashiro zostaje posadzony obok Miho.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki