FANDOM

Lato i Imiona

Odcinek 5

Sezon 1, Odcinek 5
Kanji 夏とネーム
Romaji Natsu to Nēmu
Data Emisji 30 Października 2010
Opening Blue Bird
Ending BAKUROCK ~Mirai no Rinkakusen~
Nawigacja
Poprzedni Odcinek Czas i Klucze
Następny Odcinek Kij i Marchewka

Lato i Imiona (夏とネーム, Natsu to Nēmu) to piąty odcinek anime Bakuman. Został wyemitowany 30 Października 2010 r.

OpisEdytuj

Mashiro patrzy się na Azuki i po chwili odchodzi. Wspomina jak pierwszy raz ją zobaczył. Takagi daje Mashiro imie nazwane "Dwie Ziemie". Mashiro twierdzi, że jest świetny, tylko nie wiadomo czy wydadzą to w Jumpie. Takagi ma inny pomysł nazwany "Sunglass Pitcher". Opowiada on o bejsboliście, który traci wzrok i pojawia się po roku i wygrywa mecze szybką piłką. Okazało się, że przez rok trenował z ojcem, gdy dowiadują się że jest ślepy musi walczyć z komisją sportową oraz z przeciwnikami. Zdecydowali jednak stworzyć "Dwie Ziemie" przez letnie wakacje.

Takagi i Mashiro o ich planach skończenia pierwszego one-shota Dwie Ziemie pod koniec wakacji i pokazania go edytorowi. Kaya Miyoshi przychodzi na dach i chce pogadać z Takagim. Jest zła bo powiedziała mu kim Azuki chce być w przyszłości a on się jej o to zapytał. Kiedy Miyoshi pyta go czemu wypytywał o Azuki, robi wymówki, że chciał z nią porozmawiać. Ona źle to zrozumiała i myśli, że TakagiTakagi ją lubi. Gdy odchodzi myśli o tym. Azuki myśli, że Takagi lubi Kayę ponieważ jest słodka, a nie Iwase, która jest sztywna. Kaya pyta się jej, czy jest ktoś kogo lubi, lecz ta odpowiada, że jest nieśmiała, traci pewność siebie i się rumieni gdy rozmawia z chłopakami.

Zaczynają się wakacje więc Takagi i Mashiro ciężko pracują nad mangą. Kończą 28 Sierpnia, tuż przed końcem wakacji. Dzwonią do Shueisha i kazano im przyjść następnego dnia na spotkanie z panem Hattorim z Weekly Shōnen Jumpa.

Postacie WystępująceEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki