FANDOM

Czas i Klucze

Odcinek 4

Sezon 1, Odcinek 4
Kanji 時と鍵
Romaji Toki to Kagi
Data Emisji 23 Października 2010
Opening Blue Bird
Ending BAKUROCK ~Mirai no Rinkakusen~
Nawigacja
Poprzedni Odcinek Rodzic i Dziecko
Następny Odcinek Lato i Imiona

Czas i Klucze (時と鍵, Toki to Kagi) to czwarty odcinek anime Bakuman. Został wyemitowany 23 Października 2010 r.

OpisEdytuj

Mashiro ćwiczy rysowanie używając piór. Robi to do późna i natępnego dnia zasypia na egzaminie. Po szkole w pracowni wyjaśnia Takagiemu działanie trzech rodzajów piór: G Pena, pióra Kabura i pióro Maru. Mówi, że rysunek łatwo jest zrobić leczy wyrazić ruch i emocje sporo ciężej. Mashiro jest pod wrażeniem, że jego wujek nie używając G Pena ani korektorów został profesjonalistą w ciągu 3 lat.

Dla dobra ich mangi, Mashiro decyduje się iść do Północnego Liceum, ponieważ nie jest to bardzo dobra szkoła i będzie miał czas na przygotowania. Takagi też decyduje się tam iść, ponieważ będzie im łatwiej tworzyć mangę gdy będą chodzić do jednej szkoły. Czytając Jumpa, przeczytali o chłopcu Eijim Niizumie, który zajął 2 miejsce w konkursie mając 15 lat. Będąc w szkole przypominają sobie Ishizawe. Mashiro mówi, że jeśli wygra się konkurs dostaje się edytora, chociaż bez wygranej też można znaleźć edytora, który doceni pracę. Edytorzy mogą być dobrzy bądź źli.

Takagi i Mashiro decydują się oddać manuskrypt do oceny przez edytora Jumpa. W drodze do pracowni spotykają Azuki. Takagi wydaje się zawstydzony, gdy nieśmiała Azuki ich mija. Po chwili Mashiro obraca się i widzi że Azuki zrobiła to samo. Zawstydzony obraca się lecz po chwili znowu obraca się w stronę AzukiAzukia ona robi to samo. Po chwili Takagi mówi Mashiro, że odbierają z Azuki na tych samych częstotliwościach.

CiekawostkiEdytuj

  • Mangi leżące na stole, gdy Takagi czytał Father's Soul to: Death Note, One Piece, Bleach, Hikaru no Go, i Dragon Ball.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki