FANDOM

Rodzic i Dziecko

Odcinek 3

Sezon 1, Odcinek 3
Kanji 親と子
Romaji Oya to Ko
Data Emisji 16 Października 2010
Opening Blue Bird
Ending BAKUROCK ~Mirai no Rinkakusen~
Nawigacja
Poprzedni Odcinek Głupek i Geniusz
Następny Odcinek Czas i Klucze

Rodzic i Dziecko (親と子, Oya to Ko) to trzeci odcinek anime Bakuman. Został wyemitowany 16 Października 2010 r.

OpisEdytuj

Takagi i Mashiro przychodzą do pracowni, gdzie znajdują pełno figurek, czasopism, imion i manuskryptów. Mashiro wyjaśnia Takagiemu jak zrobić imię. Oboje chcą zrobić męską mangę i wyznaczają sobie cel - zdobyć anime przed ukończeniem 18 lat. Mashiro dzwoni do ojca by przeprosić że twierdził że jego wujek się zabił. Postanawia całym sercem tworzyć mangę dla Azuki. Mashiro znajduje pudełko pełne listów napisanych do jego wujka przez dziewczynę, którą kochał. Ostatni list mówi, że ma zamiar wyjść za mąż i przeprasza bo po ślubie już więcej nie napisze. Okazuje się że ta dziewczyna to mama Azuki. Takagi i Mashiro spotykają się z nią i przepraszają że przeczytali wszystkie jej listy. Mama Azuki mówi że kochała Nobuhiro, lecz była zbyt zażenowana by mu o tym powiedzieć. Myśli że historia Kawaguchiego Taro była wzorowana na jego uczuciach. Mashiro prosi ją by nie mówiła Miho o jej związku z jego wujkiem.

CiekawostkiEdytuj

  • KOOGY przyszły rywal Ashirogi Muto zostaje dwa razy wspomniany w tym odcinku: po raz pierwszy, gdy ojciec Mashiro odbiera telefon a drugi, gdy dziewczyny rozmawiają o jego koncercie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki