FANDOM

Głupek i Geniusz

Odcinek 2

Sezon 1, Odcinek 2
Kanji 馬鹿と利口
Romaji Baka to Rikō
Data Emisji 9 Października 2010
Opening Blue Bird
Ending BAKUROCK ~Mirai no Rinkakusen~
Nawigacja
Poprzedni Odcinek Marzenia i Rzeczywistość
Następny Odcinek Rodzic i Dziecko

Marzenia i Rzeczywistość (馬鹿と利口, Baka to Rikō) to drugi odcinek anime Bakuman. Został wyemitowany 9 Października 2010 r.

OpisEdytuj

Następnego dnia Takagi przychodzi po Mashiro i idą razem do szkoły. Ten pyta go o jego wujka Kawaguchiego Taro, Mashiro odpowiada że to był tylko pseudonim a nazywał się Nobuhiro Mashiro. Zmarł trzy lata temu; rodzice Mashiro mówią, że zapracował się na śmierć lecz on twierdzi, że popełnił samobójstwo. Opowiada też że nigdy się nie ożenił i przez siedem lat był bezrobotny. Gdy dochodzą do szkoły, spotykają Aiko Iwase. Rozmawia ona z Takagim o egzaminach. Mówi mu, że tym razem nie przegra. W tym samym czasie Kaya i Miho przechodzą, też rozmawiając o testach.

Na egzaminie Mashiro nie może się skupić i pyta czy może iść do pielęgniarki. Następnie Takagi też idzie do pielęgniarki. Na pytanie co się stało Mashiro odpowiada że nie potrafi przebywać w tym samym pomieszczeniu co Azuki. Potem oboje idą na dach i Takagi mówi że poprosił go by robił z nim mangę nie przez umiejętności lecz przez jego osobowość. Mashiro zgadza się z nim pracować, ponieważ myślą podobnie. Takagi zadaje mu pytanie czy jego rodzice się zgodzą. Po powrocie do domu Mashiro rozmawia z matką, na początku się nie zgadza lecz po rozmowie z mężem pozwala mu. Potem Mashiro idzie poinformować o tym swojego dziadka a ten w prezencie daje mu klucze do pracowni Nobuhiro swojego zmarłego syna. Ucieszony Mashiro odrazu pędzi do pracowni dzwoniąc po Takagiego.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki