FANDOM

Czekolada i Akamaru

Odcinek 11

Sezon 1, Odcinek 11
Kanji チョコとNEXT!
Romaji Choko to NEXT!
Data Emisji 11 Grudnia 2010
Opening Blue Bird
Ending BAKUROCK ~Mirai no Rinkakusen~
Nawigacja
Poprzedni Odcinek 10 i 2
Następny Odcinek Kolacja i Koniec Szkoły

Czekolada i Akamaru (チョコとNEXT!, Choko to NEXT!) to jedenasty odcinek anime Bakuman. Został wyemitowany 11 Grudnia 2010 r.

OpisEdytuj

Eiji Niizuma wracając ze szkoły widzi kurka, po czym biegnie przed siebie krzycząc Czarny Kruk. Ludzie dookoła niego patrzą się ze zdziwieniem.

Yujiro przychodzi do mieszkania Eijiego i słyszy, że strasznie głośno słucha muzyki. Mówi mu, że to przeszkadza sąsiadom i prosi go by narysował 50-stronnicowy one-shot. Eiji mówi mu, by wybrał sobie jakiś z leżących na podłodze, gdyż narysował cztery rozdziały by się zrelaksować po szkole. Później mówi mu, żeby przyszedł sam go odebrać bo Eiji nie lubi pociągów, ponieważ jest w nich za dużo ludzi. W pracowni Mashiro mówi Takagiemu, że wróci do starego stylu czyli takiego jak w Wiedzy i Pieniądzach. Później rozmawiają o swoim pomyśle a kończą na rozmowie o Miho. Następnego dnia w szkole Takagi i Mashiro przygotowują pomysły na swój skrypt. Ich znajomi otaczają ich lekko utrudniając im pracę. Wracając do domu rozmawiają o testach do Liceum. Takagi mówi, że w święta idzie z Kayą pooglądać światełka i proponuje Mashiro by wybrał się z nimi wraz z Azuki, lecz on momentalnie odmawia co nie dziwi Takagiego. Przy rozstaniu mówi mu, żeby nie angażował się za bardzo z Kayą bo może mu się manga znudzić. Następnego dnia Mashiro w szkole myśli o tym, że po zakończeniu roku już nie spotka się z Azuki. Gdy mówi Takagiemu by szli do pracowni, w odpowiedzi słyszy, że nie może bo ma wyjście z Kayą.

Takagi czaka na stacji i gdy przychodzi Kaya jest zdziwiony jej strojem. Gdy Kaya wymyślała sposób na kontakt jakby się zgubili, Takagi bierze ją za rękę i proponuje by już zaczęli. Świetnie się bawili a potem zaczęli rozmawiać o związku Azuki i Mashiro. A gdy Takagi odchodził Kaya podłożyła mu nogę. Później ciężko pracują by skończyć swoją pracę. Gdy skończyli ustalili, że pójdą pokazać imie 4 Lutego zaraz po egzaminach. Mashiro mówi, że nic nie umie na egzaminy i Takagi daje mu ściągę z ważniejszymi zagadnieniami. Po egzaminach zanoszą imie do oceny Hattoriemu, który uważa że jest dobre, lecz czegoś jeszcze mu brakuje. Proponuje im by dodali pomysły z poprzedniej pracy, czyli superkomputer i system rang. Po poprawieniu przynoszą je znowu i Hattori mówi, że napewno dostanie się do akamaru. Tłumaczy im, że sędzią będzie zastępca redaktora naczelnego, lecz i tak ostatnie słowo należy do naczelnego. I tak mijał czas, aż nastały walentynki. Kaya przynosi Takagiemu ręcznie robione czekoladki a Mashiro daje prezent od Azuki. W domu otwiera prezent, w którym są czekoladowe ołówki i liścik z tłumaczeniem, że nie mogła zrobić czekoladek, gdyż byłoby to dla niej zbyt zawstydzające robić je przy rodzinie. W redakcji Zastępca Redaktora Naczelnego wraz z jednym z kapitanów wybierają prace do Akamaru. Hattori informuje chłopaków, że ich manga zostanie wydana z czego się bardzo cieszą. Informuje ich także, że Eiji Niizuma też będzie miał w nim one-shota. Mówi im, że muszą go pokonać.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki