FANDOM

10 i 2

Odcinek 10

Sezon 1, Odcinek 10
Kanji 10と2
Romaji Jū to Ni
Data Emisji 4 Grudnia 2010
Opening Blue Bird
Ending BAKUROCK ~Mirai no Rinkakusen~
Nawigacja
Poprzedni Odcinek Żal i Zrozumienie
Następny Odcinek Czekolada i Akamaru

10 i 2 (10と2, Jū to Ni) to dziesiąty odcinek anime Bakuman. Został wyemitowany 4 Grudnia 2010 r.

OpisEdytuj

Odcinek zaczyna się, gdy na lekcji nauczyciel sprawdza obecność. Później Takagi i Mashiro siedzą na dachu, sprawdzając nowy pomysł Takagiego i przychodzi do nich Kaya. Ma dwa bilety na film i proponuje Shujinowi by razem poszli, lecz on odmawia, mówiąc, że ma marzenie i nie ma czasu na randki. Później widzimy ich na spotkaniu z Hattorim. Niestety edytor zapomniał wziąć opinii i udają się do działu edytorskiego. Gdy wychodzą z windy są zadziwieni widokiem, lecz Hattori mówi, że każdy gość, który wysiada z windy tak reaguje. Później omawiają ich pracę i Hattori informuje ich, że Eiji Niizuma będzie miał serializację. Mashiro porusza temat szybszej serializacji, tzn. pyta czy jeśli stworzą manuskrypt z nastawieniem na serię i będzie dobry to czy go wydadzą. Hattori tłumaczy mu i w tym czasie przychodzi Redaktor Naczelny i opowiada im historie Kawaguchiego Taro. Mówi im, że jeśli manga będzie ciekawa to ją wydadzą, ale  ich narazie nie jest. Tłumaczy im także jaka jest różnica między nimi a Eijim. Później popiera pomysł Hattoriego by przynosili tylko "imiona" by wypracować Jumpowskiego bohatera.

Następnego dnia Mashiro w drodze do pracowni myśli o słowach Redaktora Naczelnego, że praca z Hattorim to najszybsza doroga do serializacji. Gdy wchodzi do pracowni widzi, że jest tam Kaya. Ona mówi mu, że wie wszystko od Azuki na temat ich marzeń. Twierdzi, że to idiotyzm i dyskutuje o tym z Takagim. Po rozmowie Mashiro mówi Takagiemu by nie sprowadzał Kayi bez jego wiedzy i pozwala, by przychodziła w wolne dni bo resztę będą widywać się w szkole. Kaya twierdzi, że Mashiro jest fajny i że Miho ma dobry gust. Później rozmawiają o przeprowadzce Miho. Po pewnym czasie na spotkaniu z Hattorim pokazują mu imiona jakie zrobili, lecz wszystkie są do niczego. Na kolejnym spotkaniu omawiają wydanie w Akamaru i Hattori informuje ich, że jeśli dwie na dziesięć osób wybierze ich mangę zanczyć to będzie, że jest popularna. Później Takagi wyjawia Hattoriemu pomysły na mangę, która wg nich nikomu by się nie spodobała. Najbardziej zainteresowała go historia o możliwości kupna myśli innych i postanowili, że właśnie ją zrobią.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki