FANDOM

Marzenia i Rzeczywistość

Odcinek 1

Sezon 1, Odcinek 1
Kanji 夢と現実
Romaji Yume to Genjitsu
Data Emisji 2 Października 2010
Opening Blue Bird
Ending BAKUROCK ~Mirai no Rinkakusen~
Nawigacja
Poprzedni Odcinek N/A
Następny Odcinek Głupek i Geniusz

Marzenia i Rzeczywistość (夢と現実, Yume to Genjitsu) to pierwszy odcinek anime Bakuman. Został wyemitowany 2 Października 2010 r.

OpisEdytuj

Odcinek zaczyna się pokazując młodego Mashiro rozmawiającego z wujkiem. Potem przeskakujemy do teraźniejszych czasów. Pewnego dnia Mashiro zostawia notes w klasie i gdy po niego wraca to spotyka Akito Takagiego, który znalazł notes i wie co on czuje do Miho Azuki. Twierdzi że wie to stąd że "siedzi z tyłu". Takagi jest gotowy oddać notes, tylko ma jeden warunek; chce by Mashiro rysował z nim mangę. Lecz Mashiro odrazu odmawia ponieważ jego wujek był mangaką i umarł z przepracowania. Po oddaniu notesu Takagi próbuje go przekonać a on odpowiada że pomyśli o tym.

Później wieczorem Takagi zaprasza go by spotkać się z dziewczyną w której się kocha. Takagi wyjawia jej jego plan zostania mangaką a Mashiro zilustruje jego opowieść. Okazuje się, że Azuki chce zostać seiyu i Takagi chce by wystąpiła w niej jeśli stanie się Anime. Azuki się zgadza ponieważ i nagle Mashiro pyta się jej czy zostanie jego żoną, gdy zostaną mangakami. Azuki ucieka do domu a niewiedzący czemu to powiedział Mashiro stara się jakoś wyjaśnić sprawę. Miho zgadza się zostać jego żoną, lecz dopóki ich marzenia się nie spełnią nie będą się spotykać. Motywuje to Mashiro do zostania mangaką.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki