FANDOM

Obawy i Oczekiwania

Obawy i Oczekiwania

不安と期待
Fuan to Kitai
Informacje
Data Wydania 20 Październik, 2008
Rozdział 10
Tom 2
Nawigacja
Poprzedni
Warunki i Przeprowadzka do Tokio
Następny
Żal i Zrozumienie

Obawy i Oczekiwania (不安と期待 Fuan to Kitai) to dziesiąty rozdział mangi Bakuman. Został wydany 20 Października 2008 r.

OpisEdytuj

W szkole Mashiro przegląda pomysły Takagiego i jeden go zaciekawia. Pracują nad nim i pokazują go edytorowi. Hattoriemu się podoba i mówi, że wyśle to na konkurs. Później proponuje im by zrobili coś do Akamaru Jumpa. Następnego dnia Takagi zasnął na lekcji. Potem dawał Mashiro kolejne pomysły, lecz nie było nic wartego uwagi. Przez wymyślanie pomysłów na mangę spadły stopnie Takagiego w co nikt nie mógł uwierzyć. Jakiś czas przed końcowymi wynikami Hattori dzwoni do nich i powiadamia, że są w finałowej ósemce. Przez to urządzają sobie przerwę z pomysłami do poznania ostatecznych wyników. Gdy poznali wyniki byli zszokowani.

Następnego dnia w szkole, przyszedł do nich Ishizawa i zaczął się wyśmiewać z rysunków Mashiro. Mówi im, że największą różnicą między nimi a Eijim są rysunki. Gdy Takagi zapytał go, czy narysował kiedyś 30-stronnicową mangę, odpowiedział, że nie lecz i tak jest lepszy niż Mashiro. Gdy chciał powiedzieć, że z nim może się udać Takagiemu ten uderzył go. Kaya i Mashiro musieli go przytrzymać by bardziej go nie pobił. Takagi został za to zawieszony. Gdy Mashiro przyszedł go odwiedzić, zastał u niego Kayę i Iwase.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki