FANDOM

Nobuhiro Mashiro
Nobuhiro Mashiro
Nazwa
Kanji 信弘白
Romaji Mashiro Nobuhiro
Informacje
Płeć Mężczyzna
Wiek 35
Status Nie Żyje
Status Profesjonalny
Zajęcie Mangaka
Magazyn Weekly Shōnen Jump
Manga Legenda Super Herosa
Status Personalny
Rodzina
Głosy
Seiyu Kenji Hamada
Angielski Głos Marc Diraison
Debiut
Debiut w Anime Odcinek #1
Galeria
Mashiro Nobuhiro był wujkiem Saikō, używał pseudonimu Kawaguchi Taro. Od niego Mashiro wie tyle o mandze. Kochał matkę Miho, lecz nie potrafił jej tego powiedzieć. Był najlepszym przyjacielem ojca Kayi - Yosshiego. Ashirogi Muto dostali jego pracownię. Zmarł z przepracowania chcąc stworzyć mangę do kolejnej serializacji.

WyglądEdytuj

Nabuhiro był wysokim szczupłym mężczyzną. Nosił długie włosy związane w kucyk i lekki zarost. Miał okrągłe okulary.

OsobowośćEdytuj

Wydaje się być niefrasobliwy i przyjazny. Ale był pracowity co widać z jego śmierci z przepracowania. W szkole nie był najpopularniejszym dzieckiem lecz zawsze był wesoły i ciągle żartował.

Był bardzo zdeterminowany. Nawet gdy dowiedział się że Miyuki wyszła za mąż, pisał dalej z przekonaniem że dalej obserwuje jego postępy i tak było. Gdy jego kontrakt został anulowany powiedział Sasakiemu, że zacznie od początku z początkującymi. Ostatnie swoje prace złożył na 5 dni przed śmiercią. Powiedział Mashiro 3 zasady dla tych co nie są geniuszami: 1)arogancja, 2)praca, 3)fart.

Seria BakumanEdytuj

Był mangaką i udało mu się wydać tylko jedną serię. Jego manga była popularna dzięki czemu doczekała się adaptacji anime. Gdy zakończył ją, przez siedem lat nie mógł wymyślić nic ciekawego. Przynosił do redakcji wszystkie swoje prace. Ostatnie prace przyniósł pięć dni przed swoją śmiercią. Umarł z przepracowania. Jego bratanek uważał, że popełnił samobójstwo.

W późniejszym czasie okazało się, że wierzył iż jego bratanek stanie się o wiele lepszym mangaką niż on, choć nigdy mu o tym nie powiedział. Chciał pracować do tego czasu, by móc udzielać Mashiro rad z dumą. Powiedział też kiedyś Sasakiemu by miał w przyszłości oko na jego bratanka.

MangaEdytuj

Nabuhiro stworzył gag mangę Legenda Super Herosa, która doczekała się wersji anime.

CytatyEdytuj

  • (Do Sasakiego): Manga musi być ciekawa, Ciekawa manga zostanie wydana.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki