FANDOM

Najlepszy i Najgorszy

Najlepszy i Najgorszy

ピンとキリ
Pin to Kiri
Informacje
Data Wydania 22 Wrzesień, 2008
Rozdział 6
Tom 1
Nawigacja
Poprzedni
Czas i Klucz
Następny
Uśmiech i Rumieniec

Najlepszy i Najgorszy (ピンとキリ Pin to Kiri) to szósty rozdział mangi Bakuman. Został wydany 22 Września 2008 r.

OpisEdytuj

Czytając Jumpa, przeczytali o chłopcu Eijim Niizumie, który zajął 2 miejsce w konkursie mając 15 lat. Będąc w szkole przypominają sobie Ishizawe. Mashiro mówi, że jeśli wygra się konkurs dostaje się edytora, chociaż bez wygranej też można znaleźć edytora, który doceni pracę. Edytorzy mogą być dobrzy bądź źli.

Takagi i Mashiro decydują się oddać manuskrypt do oceny przez edytora Jumpa. W drodze do pracowni spotykają Azuki. Takagi wydaje się zawstydzony, gdy nieśmiała Azuki ich mija. Po chwili Mashiro obraca się i widzi że Azuki zrobiła to samo. Zawstydzony obraca się lecz po chwili znowu obraca się w stronę Azuki, a ona robi to samo. Po chwili Mashiro mówi Takagiemu, że on i Azuki odbierają na tych samych częstotliwościach.

Takagi daje Mashiro manuskrypt nazwany "The Two Earths". Mashiro twierdzi, że jest świetny, tylko nie wiadomo czy wydadzą to w Jumpie. Takagi ma inny pomysł nazwany "Sunglass Pitcher". Opowiada on o bejsboliście, który traci wzrok i pojawia się po roku i wygrywa mecze szybką piłką. Okazało się, że przez rok trenował z ojcem, gdy dowiadują się że jest ślepy musi walczyć z komisją sportową oraz z przeciwnikami. Zdecydowali jednak stworzyć "The Two Earths" przez letnie wakacje.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki