FANDOM

Mina Azuki
Mina Azuki
Nazwa
Kanji 亜豆美奈
Romaji Azuki Mina
Informacje
Płeć Kobieta
Status Żyje
Status Profesjonalny
Status Personalny
Rodzina
Głosy
Seiyu Rina Hidaka
Debiut
Debiut w Anime Odcinek #4

Mina Azuki jest młodszą siostrą Miho.

WyglądEdytuj

Ma ciemne włosy zawiązane w warkocze. Jak jej siostra i matka ma śliczną twarz jak stwierdził Takagi. Gdy jest starsza, włosy nosi związane w dwa kucki.

Seria BakumanEdytuj

Po raz pierwszy widzimy ją gdy wraca z zakupów wraz ze swoją rodziną. Potem dokucza Miho ukryta za swoją mamą, że się rumieniła gdy spotkały Mashiro i Takagiego. Jest też widziana podczas urodzin Miho gdy Kaya wręczała jej prezent, który okazał się prezentem Takagiego i Mashiro.

Później pojawia się gdy niespodziewanie wchodzi do pokoju Miho i woła ją na obiad.

Serializacja ReversiEdytuj

Podczas audycji Miho, gdy usłyszała jej rozmowę z Mashiro na antenie biegnie powiedzieć o tym mamie, lecz okazuje się że ona już tego słucha. Przychodzi do pokoju siostry i mówi, że będzie samotna gdy wyjdzie za mąż oraz woła ją na obiad. W dzień poznania wyników, chce zobaczyć je wspólnie z mamą i siostrą. Gdy poznają wyniki, jest ucieszona że siostrze udało zdobyć się tą rolę. Gratuluje siostrze wygranej i rozmawia z mamą na temat miłości Miho i Mashiro.

Aktualny wygląd Miny

Starsza Mina

W dzień premiery anime, ogląda go wraz z mamą i siostrą. Po zakończeniu, mówi, że było świetnie i cieszy się gdy usłyszała, że siostra wystroiła się, bo Mashiro po nią przyjechał. Gdy jej siostra wychodzi, życzy jej powodzenia.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki