Fandom

Bakuman Wiki

Mina Azuki

379stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Mina Azuki
Mina Azuki
Nazwa
Kanji 亜豆美奈
Romaji Azuki Mina
Informacje
Płeć Kobieta
Status Żyje
Status Profesjonalny
Status Personalny
Rodzina
Głosy
Seiyu Rina Hidaka
Debiut
Debiut w Anime Odcinek #4

Mina Azuki jest młodszą siostrą Miho.

WyglądEdytuj

Ma ciemne włosy zawiązane w warkocze. Jak jej siostra i matka ma śliczną twarz jak stwierdził Takagi. Gdy jest starsza, włosy nosi związane w dwa kucki.

Seria BakumanEdytuj

Po raz pierwszy widzimy ją gdy wraca z zakupów wraz ze swoją rodziną. Potem dokucza Miho ukryta za swoją mamą, że się rumieniła gdy spotkały Mashiro i Takagiego. Jest też widziana podczas urodzin Miho gdy Kaya wręczała jej prezent, który okazał się prezentem Takagiego i Mashiro.

Później pojawia się gdy niespodziewanie wchodzi do pokoju Miho i woła ją na obiad.

Serializacja ReversiEdytuj

Podczas audycji Miho, gdy usłyszała jej rozmowę z Mashiro na antenie biegnie powiedzieć o tym mamie, lecz okazuje się że ona już tego słucha. Przychodzi do pokoju siostry i mówi, że będzie samotna gdy wyjdzie za mąż oraz woła ją na obiad. W dzień poznania wyników, chce zobaczyć je wspólnie z mamą i siostrą. Gdy poznają wyniki, jest ucieszona że siostrze udało zdobyć się tą rolę. Gratuluje siostrze wygranej i rozmawia z mamą na temat miłości Miho i Mashiro.

Aktualny wygląd Miny.jpg

Starsza Mina

W dzień premiery anime, ogląda go wraz z mamą i siostrą. Po zakończeniu, mówi, że było świetnie i cieszy się gdy usłyszała, że siostra wystroiła się, bo Mashiro po nią przyjechał. Gdy jej siostra wychodzi, życzy jej powodzenia.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki