FANDOM

Mikihiko Azuma
Mikihiko Azuma
Nazwa
Informacje
Płeć Mężczyzna
Wiek 50
Status Żyje
Status Profesjonalny
Zajęcie Asystent (Kiedyś)
Mangaka (Obecnie)
Magazyn
Manga
Status Personalny
Głosy
Debiut
Mikihiko Azuma jest mangaką weteranem.

WyglądEdytuj

Jest 50-letnim szczupłym mężczyzną. Ma pociągłą, kościstą twarz. Ma sterczące górne "jedynki". Jest trochę łysiejący i nosi zarost.

OsobowośćEdytuj

Jest miłym człowiekiem. Uważa, że jest żałosny, że skorzystał z oferty Nanamine. Nie ma pewności siebie.

Seria BakumanEdytuj

HistoriaEdytuj

Młody Azuma

Azuma w młodości

Był ostatnim asystentem Kawaguchiego Taro zanim jego kontrakt został rozwiązany. Był pod wrażeniem jego ciężkiej pracy i chciał sam mieć serię w Jumpie. Po śmierci Kawaguchiego Taro, przysiągł na jego grobie, że będzie wydawał serię w Jumpie do czasu gdy Taka-chan zostanie profesjonalnym mangaką.

Powrót autorów weteranówEdytuj

Przyniósł swój manuskrypt do redakcji Jumpa. Gdy Miura zobaczył w jakim jest wieku zignorował go. Następnego dnia umówił się na kolejne spotkanie i tym razem Hattori przyjął jego manuskrypt, bez żadnych problemów, lecz przed tym wykonał do kogoś telefon z informacją, że Hattori przejrzy jego manuskrypt. Wydział edytorski jaki i Ashirogi Muto zastanawiali się nad serializacją w jego wieku. Heishi zdecydował jednak przetestować one-shota, który zajął pierwsze miejsce. Później do redakcji przyszło jeszcze kilku autorów weteranów ze swoimi pracami.

Gdy Hattori dowiaduje się, że pracuje dla Toru Nanamine namawia go py stworzył coś ciekawego. Opowiada mu, o tym co Kawaguchi Taro mówił o swoim bratanku i prosi go by mu to przekazał. Później osobiście przychodzi do Mashiro by z nim porozmawiać. Podczas ich rozmowy, Nanamine dzwoni do niego i mówi, że go zwalnia. Wtedy Mashiro bierze telefon i krzyczy by z niego nie żartował i że napewno nie przegrają z nim.

Po zwolnieniu, bierze do siebie rady Hattoriego i tworzy nowy one-shot. Zostaje wydany w zamian za Hiramaru, który zwichnął sobie biodro. Okazuje się, że był na tyle dobry, że zajął 3 miejsce i pokonał Nanamine wraz z jego korporacją. Gdy Hattori poinformował go o wynikach, powiedział mu, że jest usatysfakcjonowany ze swojej kariery. Mówi, też, że teraz może iść odwiedzić grób Kawaguchiego Taro z podniesioną głową.

Hirapara ParadiseEdytuj

Gdy został zwolniony przez Nanamine, poszedł za radą Hattoriego i stworzył nowy one-shot. Został użyty w zastępstwie za Hiramaru, który zwichnął biodro z ekscytacji, że jeśli pokona Nanamine to Aoki będzie go nazywać "Kazu-tan". Jego one-shot zajął trzecie miejsce i pokonał Nanamine wraz z jego korporacją. Gdy Hattori go o tym poinformował, powiedział, że jest usatysfakcjonowany swoją karierą i że może wreszcie "odwiedzić grób Kawaguchiego Taro z głową wysoko podniesioną".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki