FANDOM

Masakazu Yamahisa

Masakazu Yamahisa

Informacje
Kanji 山久雅和
Romaji Yamahisa Masakazu
Płeć Mężczyzna
Wiek 31 (Obecnie)
Status Żyje
Data Urodzenia 11 Kwietnia, 1987
Zajęcie Edytor
Magazyn Weekly Shōnen Jump
Historie
Seiyu Manabu Sakamaki
Debiut w Anime Odcinek #34
Masakazu Yamahisa jest jednym z nowych edytorów w Jumpie. Przejął Aoki Ko, gdy chciała odejść a potem został edytorem Ryu Shizuki.

WyglądEdytuj

Jestem młodym szczupłym mężczyzną. Ma średniej długości jasno-brązowe włosy i jest dość przystojny.

OsobowośćEdytuj

Początkowo był dumny i arogancki. Lubił robić sobie żarty z Miury. Gdy Aoki chciała odejść z Jumpa powiedział, że szkoda byłoby stracić taką ślicznotkę.

Później pokazuje przyjacielskie podejście, gdy zostaje edytorem Ryu i pomaga mu przystosować się do życia w społeczeństwie.

Seria BakumanEdytuj

Po raz pierwszy został wspomniany na przyjęciu noworocznym i wtedy był najnowszym edytorem Weekly Shōnen Jumpa.

Gdy, Aoki Ko chciała skończyć pracę dla Jumpa, został jej nowym edytorem i udało mu, przekonać się ją by została. Zaproponował jej by zrobiła mangę ecchi, z czego nie była początkowo zadowolona. Gdy ta seria dostała serializację, cieszył się gdyż udało mu się wygrać z Miurą. Po jakimś czasie, gdy seria straciła na popularności i została anulowana, zaproponował Aoki by wzięła udział w Festiwalu Romansu Super Gwiazd.

Podczas Festiwalu mandze Aoki poszło dobrze, więc postanowił przedstawić ją na spotkaniu serializacyjnym. W tym samym czasie postanowił zająć się innym autorem, którego manga podobała się Eijiemu Niizumie. Gdy przybył do jego domu okazało się, że całe życie spędził w domu i nie miał kontaktu ze społeczeństwem. Zaczął do niego częściej przychodzić i namawiać by stworzył coś nowego. Gdy mama tego młodego autora zadzwoniła do niego z pretensjami, powiedział jej, że nie może go zostawić. Później udało zserializować się mangę i trochę poprawił kontakt Ryu ze społeczeństwem.

CiekawostkiEdytuj

  • Wykazuje podobieństwo do postaci imieniem Kadowaki z 'Hikaru no Go, innej pracy Takeshi Obaty.
  • Był także edytorem Butterman, lecz wygląda, że był nie usatysfakcjonowany z pracy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki