FANDOM

Marzenia i Rzeczywistość

Rozdział 1

夢と現実
Yume to Genjitsu
Informacje
Data Wydania 11 Sierpień, 2008
Rozdział 1
Tom 1
Nawigacja
Poprzedni
← N/A
Następny
Głupek i Geniusz

Marzenia i Rzeczywistość (夢と現実 Yume to Genjitsu) to pierwszy rozdział mangi Bakuman. Został wydany 11 Sierpnia 2008 r.

OpisEdytuj

Historia zaczyna się od Moritaki Mashiro, ucznia gimnazjum z wielkim talentem do rysowania. Pewnego dnia zostawia notes w klasie i gdy po niego wraca spotyka Akito Takagiego, który znalazł notes i wie co on czuje do Miho Azuki. Twierdzi że wie to stąd że "siedzi z tyłu". Takagi jest gotowy oddać notes, tylko ma jeden warunek; chce by Mashiro rysował z nim mangę. Lecz Mashiro odrazu odmawia ponieważ jego wujek był mangaką i umarł z przepracowania. Po oddaniu notesu Takagi próbuje go przekonać a on odpowiada że pomyśli o tym.

Później wieczorem Takagi zaprasza go by spotkać się z dziewczyną w której się kocha. Takagi wyjawia jej jego plan zostania mangaką a Mashiro zilustruje jego opowieść i chce by Azuki wystąpiła w niej jeśli stanie się Anime. Azuki się zgadza ponieważ okazuje się że chce zostać seiyu i nagle Mashiro pyta się jej czy zostanie jego żoną gdy zostaną mangakami. Azuki ucieka do domu a niewiedzący czemu to powiedział Mashiro stara się wyjaśnić sprawę. Miho zgadza się zostać jego żoną, lecz dopóki ich marzenia się nie spełnią nie będą się spotykać. Motywuje to Mashiro i postanawia zostać mangaką.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki