FANDOM

Kruk

Kruk

Info
Tytuł Kruk
Kanji クロウ
Romaji Kurō
Twórca Eiji Niizuma
Typ Serializacja
Status Zakończona
Magazyn Weekly Shōnen Jump
Kruk był mangą bitewną stworzoną przez Eijiego Niizume. Doczekała się adaptacji anime i utrzymywała się wysoko w rankingach. Została zakończona na prośbę autora.

Seria BakumanEdytuj

SerializacjaEdytuj

Początkowo zserializowany miał zostać Yellow Hit jednak Eiji stwierdził, że będzie ciekawszy niż Yellow. Gdy Naczelny przeczytał skrypt, postanowił, że zostanie wydany zamiast Yellow Hit.

AnimeEdytuj

Dzięki popularności dostał adaptację anime. Sprawiło to że stał się bardziej popularny.

ZakończenieEdytuj

Gdy Eiji postanowił zakończyć go, korzystając z prawa zakończenia jednej mangi, gdy zostanie mangaką nr 1. Gdy Drużyna Fukudy dowiedziała się o tym, postanowili do tego nie dopuścić. Jednak nikomu nie udało się go pokonać przez 20 tygodni z rzędu.

OpisEdytuj

Współpraca z +NaturalEdytuj

Gdy Eiji zgodził się na propozycję Iwase by współpracować, wprowadził do niego bohatera +Naturala. Był to dobry ruch, lecz potem spadała popularność Naturala.

Rozdział bez tekstuEdytuj

Gdy zobaczył wczesną wersję 8 rozdziału PCP i zmianę stylu rysowania Mashiro, stworzył cały rozdział bez tekstu opowiadając historię rysunkami.

Arc. Powietrznego WięzieniaEdytuj

W pewnym rozdziale manga mówi "Punkt Kulminacyjny Arcu. Powietrznego Więzienia". Pokazuje, że Kruk zostaje złapany i mówi "Wyrwać się z Więziennej Wyspy".

Finałowy Arc.Edytuj

W nim wszyscy bohaterowie łączą się by razem walczyć z przeciwnikiem. Arc. był na tyle dobry, że utrzymywał się na pierwszym miejscu przez 21 tygodni.

PostacieEdytuj

Kruk - jest głównym protagonistą serii. Na ramieniu zawsze siedzi mu kruk i nosi wielkie ostrze w kształcie pióra. Nosi bluzkę w biało czarne paski, rękawice i gogle na głowie. Ma także nieznaną super moc.

Inne PostacieEdytuj

  • Trójka innych postaci widzianych w ankiecie popularności.
  • Młoda dziewczyna nosząca gogle i jedząca lizaka.
  • "Krucza Pani" - wspomniana w 76 rozdziale. Głos podkładała jej Natara Kanra.
  • Postać w zbroi.
  • Postać w bluzce w paski. Aktualnie złapana.

CiekawostkiEdytuj

  • Eiji wymyślił tą postać w podstawówce.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki