FANDOM

Kosugi Tatsurou

Kosugi

Informacje
Kanji 小杉達朗
Romaji Tatsurō Kosugi
Płeć Mężczyzna
Status Żyje
Zajęcie Edytor
Magazyn Weekly Shōnen Jump
Historie Klasa Prawdy
Seiyu Yuki Kaji
Debiut w Anime Odcinek #57
Galeria
Kosugi jest świeżo zatrudnionym edytorem Weekly Shōnen Jumpa. Już na początku pracy został edytorem Toru Nanamine, który był uważany za świetnego mangakę.

WyglądEdytuj

Ma średniej długości ciemne włosy, które lekko przesłaniają jego okulary. Zazwyczaj ubrany jest w koszulę.

OsobowośćEdytuj

Początkowo pokazał wielkie idee jaka powinna być manga. Później złamał się i powiedział Hattoriemu o sposobach jakich używa Nanamine. By być dobrym edytorem czytał wiele mang i sam prowadził analizy.

Seria BakumanEdytuj

Klasa PrawdyEdytuj

Cieszy się, gdy dostał pracę z Nanamine ponieważ uważał, że jest pracowity i ma talent do mangi. Gdy zobaczył, że wrzucił Klasę Prawdy do internetu, zadzwonił i kazał mu ją usunąć.

Gdy odkrył sposób tworzenia mangi przez Nanamine, zgadza się by dalej tak robił, lecz kilka razy próbował namówić go do pracy z nim. Później mając już dość, rozmawia o tym z Hattorim. Przychodzi dalej odbierać manuskrypty. Gdy manga Nanamine jest blisko anulowania, prosi Ashirogi Muto by walczyli z nim tą samą historią.

Powrót autorów weteranówEdytuj

Gdy Nanamine miał stworzyć one-shot, który zajmie 3 miejsce inaczej nie będzie mógł więcej pisać dla Jumpa, nakazano mu pracować z nim. Zrobił to chociaż niechętnie. Twierdzi, że jest ciekawy lecz mało shounenowy. Później przychodzi przekazać mu wyniki. Potem widzimy go na ślubie Aoki i Hiramaru. Gdy Shun zgłasza się do redakcji z imieniem do kolejnej mangi on zostaje jego edytorem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki