FANDOM

Kolacja i Koniec szkoły

Kolacja i Koniec szkoły

御馳走と卒業
Gochisō to Sotsugyō
Informacje
Data Wydania 17 Listopad, 2008
Rozdział 14
Tom 2
Nawigacja
Poprzedni
Czekolada i Akamaru
Następny
Wysyłka i Odpowiedź

Kolacja i Koniec szkoły (御馳走と卒業 Gochisō to Sotsugyō) to czternasty rozdział mangi Bakuman. Został wydany 17 Listopada 2008 r.

OpisEdytuj

Hattori zaprasza Mashiro i Takagiego na kolację, i mówi, że wszyscy edytorzy zapraszają nowych autorów na kolacje. Po kolacji idą do wydawnictwa, by porozmawiać o manuskrypcie. Po skończonym spotkaniu był już późno, więc Hattori zamówił im taksówkę. Następnego dnia Kaya i Takagi rozmawiają w parku i Takagi dowiaduje się, że Miho się przeprowadza. Kaya chce, żeby Mashiro i Azuki poszli na randkę, lecz Takagi mówi, że raczej e będą chcieli lecz mówi, że pogada o tym z Mashiro. Idą razem do pracowni i tam Kaya pokłóciła się o to z Mashiro. Później Mashiro zastanawia się, kiedy uda wydać się im serie.

Gdy nadszedł dzień zakończenia roku, po skończonej akademii Mashiro i Takagi wracają do domu. Mashiro pyta się Takagiego czy Azuki już jest w domu. Odpowiada mu, że Kaya ją miała odprowadzić, wtedy Mashiro biegnie do Azuki. Gdy dobiegł do niej, to Kaya zostawia ich samych. Mashiro pyta się jej jak długo będzie na niego czekać i wtedy odpowiada mu, że będzie czekać całą wieczność.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki