FANDOM

Kitami Ririka

Kitami Ririka

Informacje
Kanji 北見りりか
Romaji Ririka Kitami
Płeć Kobieta
Status Żyje
Zajęcie Seiyū
Role w Impromtu 12
Seiyu Yuko Gibu
Debiut w Anime Odcinek #70

Kitami Ririka jest początkującą Seiyū a także przyjaciółką Natsumi Katō.

WyglądEdytuj

Jest młoda i atrakcyjna. Ma długie, proste, brązowe włosy, a grzywka lekko zakrywa jej oczy.

OsobowośćEdytuj

Jest przyjazną osobą i początkowo wydaje się być zainteresowana Mashiro, gdyż przy pierwszym spotkaniu odrazu pyta go czy ma dziewczynę. Ririka podziwia Azuki i dobrze się z nią dogaduje. Kiedy ją woła, zwraca się do niej Azu-kyun. Kiedy przypadkowo przeciekły plotki na temat Azuki i Mashiro, ona przeprasza ją za to, co zrobiła, a Azuki stanęła za nią, kiedy jej kierownik krzyczał na Kitami.

Seria BakumanEdytuj

Wiedząc, że jej przyjaciółka Kato pracuje jako asystentka Ashirogi Muto prosi ją by zapytała ich o zaproszenie na ceremonie rozdania nagród konkursów Tezuka i Akatsuka. Mashiro i Takagi zapraszani są co roku od zdobycia pierwszej serializacji, lecz zawsze są zbyt zajęci i tak naprawdę nigdy tam nie idą. Odmawiając czują, że powinni tam iść. Postanawiają udać się na ceremonię wręczenia nagród i zaprosić przyjaciółkę Kato, również zabierając ze sobą wszystkich asystentów (z wyjątkiem Ogawy, który pracuje) i Kaye, ponieważ ich zaproszenie pozwala zabrać ze sobą tak wielu ludzi, jak chcą. Idąc Mashiro odkłada prace nad manuskryptem o jeden dzień.

Gdy po raz pierwszy ją spotykają są zdumieni jej urodą i tym że jest seyiu. Wydaje się być zainteresowana Mashiro i jak tylko spotkała go, nie traci czasu i zadaje pytanie, czy ma dziewczynę. Po odpowiedzi, że tak, jest rozczarowana. Zaczyna kwestionować swoje przybycie. Natsumi ujawnia jej, że ​​dziewczyna Mashiro to Miho Azuki, bierze głęboki wdech i odchodzi opisując ich jako "para stulecia " i chce wrócić do domu. Pod koniec nocy, pyta Mashiro i Takagiego, czy jak pojawi się anime, to będzie mogła w nim podkładać głos.

Później Kitami na swoim blogu ujawnia co łączy Azuki z Mashiro, członkiem Ashirogi Muto. Ishizawa zobaczywszy post domyśla się, że chodzi o Mashiro. Informacje z blogu przeciekły do prasy i wywołały burzę. Kato namawia ją do zamknięcia tej sprawy nim będzie za późno, lecz jest już za późno. W mediach roi się od informacji na ich temat i niektórzy fanowie Azuki chcą zniszczyć swoje materiały z jej udziałem, tak samo jak prace Ashirogi Muto. Kitami i jej kierownik podchodzą do Azuki i jej kierownika, przeprosić za wprowadzanie tych informacji na jej blogu. Producent Azuki krzyczy na nią, podejrzewając złe zamiary za to co zrobiła, ale Azuki zatrzymuje go i wiedząc, że nie zrobiła na złość, ponieważ zna ją dobrze, bo swego czasu pracowała z nią w Impromtu 12. Kitami jest dotknięta tym, że Azuki w nią wierzy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki