FANDOM

Kōji Makaino
KOOGY
Nazwa
Kanji 間界野昂次
Romaji Makaino Kōji
Informacje
Płeć Mężczyzna
Status Żyje
Status Profesjonalny
Zajęcie Piosenkarz
Mangaka
Magazyn Jump SQ
Manga Colorfusical
Status Personalny
Głosy
Seiyu Shotarou Morikubo
Debiut
Debiut w Anime Odcinek #21
Kōji Makaino jest mangaką oraz piosenkarzem występującym pod pseudonimem KOOGY. Stworzył mangę Colorfusical i chciał by jego fani głosowali na nią w ankietach by dostać serializację. Próbował pracować z Aoki Ko, lecz zostawiła go dla pracy z Nakaiem. Jedna z jego piosenek - EUPHORIA została użyta w 21 odcinku anime.

WyglądEdytuj

KOOGY jest młodym mężczyzną z ciemno fioletowymi włosami. Wygląda jak gwiazda rocka. Zwykle nosi ciemny podkoszulek, spodnie, rękawiczki bez palców i okulary przeciwsłoneczne. Nosi dwa naszyjniki: jeden to pasek na szyi, a drugi to czarny naszyjnik z 5 szpiczastymi czubkami.

OsobowośćEdytuj

Jest wielkim egoistą myśląc, że wygra dzięki swoim fanom skoro jest znanym piosenkarzem. Gdy mu się nie udało był bardzo wściekły.

Seria BakumanEdytuj

Puchar Złotej PrzyszłościEdytuj

KOOGY postanowił zostać mangaką, więc podczas swojego koncertu powiadomił o tym swoich fanów i prosił ich, by życzyli mu powodzenia. Wiedział, że robiąc tak zdobędzie głosy fanów. Gdy, Drużyna Fukudy dowiedziała się o tym przyszli do redakcji po wytłumaczenie, lecz zdecydowali się, że pokonają go swoimi mangami. Koogy zwlekał z oddaniem skryptu. Ostatecznie Kōji zajmuje ostatnie miejsce.

Po Przyjęciu Noworocznym, KOOGY ogłosił, że będzie serializowany w Jump SQ w parze z Aoki Ko. Te wiadomości wstrząsnęły Nakaia, który zaczął rysować na mrozie przed domem Aoki. Ostatecznie nic nie wyszło ze współpracy Aoki i KOOGYiego.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki