Fandom

Bakuman Wiki

Ichiriki Orihara

379stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Ichiriki Orihara
Ichiriki Orihara
Nazwa
Kanji 折原一力
Romaji Orihara Ichiriki
Informacje
Płeć Mężczyzna
Wiek 19
Status Żyje
Status Profesjonalny
Zajęcie Asystent
Magazyn Weekly Shōnen Jump
Manga
Status Personalny
Rodzina Młodszy Brat
Głosy
Seiyu Kazuyuki Okitsu
Debiut
Debiut w Anime Odcinek #44
Ichiriki Orihara jest asystentem. Pracował z Ashirogi Muto przy Run, Daihatsu Tanto!, PCP oraz Reversi.

WyglądEdytuj

Orihara ma krótkie sterczące czarne włosy. Zawsze nosi opaskę na głowie. Ubiera się na sportowo w dresy lub inne, na rękach nosi rękawiczki. Jest też dość chudy. Zazwyczaj gdy coś mówi potwierdza to jakimiś ruchami. Na jego twarzy prawie zawsze widnieje uśmiech.

OsobowośćEdytuj

Orihara jest bardzo pobudliwy i energiczny. Jak na ironie on który przez tą energie wyróżnia się z reszty mówi o sobie "zwykły chłopak". Bardzo entuzjastycznie podchodzi do pracy. Jest podekscytowany że może pracować z bratankiem Kawguchiego Taro (przeczytał wszystkie rozdziały Legendy Super Herosa), jak i cieszy go że pracuje z autorem Business Boy Kenichi, odnosząc się do niego z przyrostkiem "-sensei", chociaż teraz jest poprostu kolegą asystentem. Zdaje się nie brać tego do siebie, gdy inni radzą sobie lepiej niż on, tylko chce się uczyć i poprawić dla siebie.

Seria BakumanEdytuj

Orihara pojawia się jako nowy asystent, którego Miura znalazł do pracy przy Run, Daihatsu Tanto!. Kiedy dowiaduje się, że Ashirogi Muto chcą zakończyć Tanto, jest bardzo zdziwiony i pyta się dlaczego to robią. Po tym jak poznaje powód jest bardzo zainspirowany ich pracą, proponuje że chce z nimi pracować nawet bez serializacji i że znajdzie inną pracę więc nie muszą mu płacić.

Kiedy Moriya i Shiratori zostają zatrudniani jako asystenci, Mashiro musi ocenić kto będzie rysował tła i efekty a kto będzie wypełniał tuszem i tonował. Orihara pracuje 15 minut dłużej niż pozostali by dokończyć. Mashiro wybiera Shiratoriego i Orihara jest szczęśliwy.

Po usłyszeniu że Shiratori też pracuje nad imieniem, jest zszokowany lecz po przeczytaniu twierdzi że jest świetne. Po przeglądzie Takagiego, pyta się go czy jeśli narysuje imie to czy je sprawdzi. Później informuje Mashiro że coraz szybciej idzie kończenie rozdziałów PCP. Kiedy Shiratori i Moriya pokazują swoje imiona, panikuje myśląc że on też powinien coś napisać. Potem próbuje pocieszyć Moriye. Kiedy słyszy, że Takagi jest autorem mangi Shiratoriego jest zszokowany i pyta czy nie chce wygrać konkursu w Shounen Jumpie. Mówi Mashiro, że będą kończyć wcześniej. Potem cieszy się z wyników mangi Rabuta & Peace.

CiekawostkiEdytuj

  • Orihara przypomina Tanto, głównego bohatera Run, Daihatsu Tanto!.
  • Jego ulubioną mangą jest Slam Dunk.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki