FANDOM

Hisashi Sasaki

Hisashi Sasaki

Informacje
Kanji 佐々木尚
Romaji Sasaki Hisashi
Płeć Mężczyzna
Wiek
  • 45 (Debiut)
  • 55 (Obecnie)
Status Żyje
Data Urodzenia 22 Luty
Zajęcie Redaktor Naczelny
Magazyn
Historie Legenda Super Herosa (Edytor)
Seiyu Kenyuu Horiuchi
Angielski Głos Dan Green
Debiut w Anime Odcinek #1
Galeria
Hisashi Sasaki jest byłym redaktorem naczelnym Weekly Shōnen Jump'a ale został przeniesiony do nowo utworzonego miesięcznika Hissho Jump, gdzie też jest redaktorem naczelnym.

WyglądEdytuj

Sasaki jest wysokim szczupłym mężczyzną. Ma krótkie brązowe rozczochrane włoscy. Nosi okulary i ma wąsy. Zazwyczaj ubrany jest w koszulę na którą założoną ma marynarkę.

OsobowośćEdytuj

Sasaki wydaje się bardzo rozsądny w sprawach mangi. Niekiedy podejmuje stanowcze decyzje takie jak przerwa w wydawaniu Trapa aż do ukończenia szkoły przez Ashirogi Muto lub sprzeciw przeciwko serialiazcji PCP. Często powtarza że "Edytorzy nie wiedzą wszystkiego".

Pracował jako edytor Nobuhiro Mashiro i po dziś dzień darzy go szacunkiem. Był odpowiedzialny za poinformowanie Nobuhiro o zerwaniu kontraktu. Jego hasłem jest: "Manga musi być ciekawa. Jeśli jest ciekawa to ją wydamy."

CiekawostkiEdytuj

  • Jego ulubioną mangą jest Rurouni Kenshin stworzony przez Nobuhiro Watsukiego.
  • W rozdziale 148, ujawnił że był edytorem Nobuhiro Mashiro (kiedy Legenda Super Herosa była serializowana).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki