FANDOM

Hidemitsu Ishizawa
Hidemitsu Ishizawa
Nazwa
Kanji 石沢秀光
Romaji Ishizawa Hidemitsu
Informacje
Wiek
  • 15 (Debiut)
  • 25 (Obecnie)
Status Żyje
Data Urodzenia 19 Maja
Status Profesjonalny
Zajęcie Mangaka
Magazyn Chara Kira Comics (Kiedyś)
Status Personalny
Głosy
Seiyu Kouki Miyata
Debiut
Debiut w Anime Odcinek #4

Hidemitsu Ishizawa jest serializowanym mangaką oraz okazjonalną uciążliwością dla Mashiro i Takagiego.

WyglądEdytuj

Ishizawa ma grube brwi, duże usta i małe oczy. Jego fryzura rozdziela się na środku grzywki. Podczas studiów przybrał na wadze z powodu anulowania jego mangi od pięciu lat.

OsobowośćEdytuj

Ishizawa jest wielkim egoistą i uważa że jego rysunki są najlepsze. Został mangaką dla małego pisma i chwalił się ludziom, że jest znajomym Ashirogi Muto by im zaimponować.

Seria BakumanEdytuj

GimnazjumEdytuj

W gimnazjum Ishizawa rysował zbliżenia twarzy dziewczyn w stylu ecchi, chwaląc się swoimi umiejętnościami. Przyszedł raz na przerwie do Ashirogi Muto i insynuował, że Mashiro hamuje Takagiego i że z nim może odnieść sukces. Wnerwiony Takagi uderzył go i kazał przeprosić Mashiro. Po bójce tylko Takagi został zawieszony.

Takagi uderza Ishizawe.png

Takagi uderza Ishizawe

Później na studiach Ishizawa pojawia się w klubie mangi/anime chwaląc się że jest serializowany w pewnym czasopiśmie. Dalej rysuje ecchi zbliżenia twarzy dziewczyn.

Kiedy Aoki Ko potrzebuje pomocy przy rysowaniu "panty shotów", Takagi nie mając wyboru prosi go o pomoc. Aoki, Akito i Kaya spotykają się z nim w restauracji myśląc, że dorósł lecz okazało się że stał się bardziej zboczony niż w gimnazjum (mówi Aoki, że chce jej zdjęcia w kostiumie kąpielowym do rysowania "panty shotów"). Po wyjściu z restauracji próbuje przekonać ich że można mu zaufać co tylko pogarsza sytuację. Po chwili pojawia się Fukuda i trzasnął jego głową o pobliski żywopłot.

Internetowe plotki o Azuki i MashiroEdytuj

Po potwierdzeniu stworzenia anime Reversi pojawia się Ishizawa. Został pokazany jako bezrobotny od pięciu lat. Wiadomo że jest fanem Kitami Ririki, śledząc jej blog. To on opublikował plotki na temat związku Azuki i Mashiro.

Adaptacja ReversiEdytuj

Ogląda casting online i twierdzi, że wygra Kanra Natara. Podczas występu Azuki, gdy popełniła błąd ucieszył się, że to zniszczy jej szansę i odrazu opublikował post o jej pomyłce. Gdy dyrektor wyjaśniał sprawę, był rozwścieczony.

CiekawostkiEdytuj

  • Był serializowany w czasopiśmie zwanym "Chara Kira Comics" gdzie miał trzy strony.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki