FANDOM

Gorō Miura

Miura

Informacje
Kanji 港浦 吾郎
Romaji Miura Gorō
Płeć Mężczyzna
Wiek
  • 23 (Debiut)
  • 31 (Obecnie)
Status Żyje
Data Urodzenia 14 Maja
Zajęcie Edytor
Magazyn Weekly Shōnen Jump
Historie
Seiyu Daisuke Kirii
Debiut w Anime Odcinek #25
Goro Miura był edytorem TRAPA - mrocznego detektywa zamiast Hattoriego po tym jak Ashirogi Muto zdobyli serializacje. Był odpowiedzialny za udzielanie pomocy przy ich "imionach" i zarządza finansami. Później został edytorem +Naturala.

WyglądEdytuj

Miura jest tęgim mężczyzną o ciemnych oczach i czarnych krótkich włosach. Ma ciemne, gęste brwi i kwadratową szczękę. Powoduje to, że przypomina lekko małpę.

OsobowośćEdytuj

Miura ma bardzo "wygodną" osobowość, ale jest bardzo stanowczy w sprawach gag mangi. Jak widać to w mandze, zawsze dąży do większej komedii. Stara się robić jak najlepiej dla swoich twórców, choć jest bardzo młody. Jest jednym z najbardziej niedoświadczonych z pokazanych edytorów.

Seria BakumanEdytuj

Serializacja Detektywa TrapaEdytuj

Pojawia się z Hattorim u Ashirogi Muto po zdobyciu przez nich serializacji Detektywa Trapa. Okazało się, że zostaje ich nowym edytorem, gdyż Hattori ma zbyt wiele obowiązków. Od razu bierze się za sprawy związane z kontraktem. Dość szybko mu to idzie, więc Ashirogi Muto myślą, że jest dobrym edytorem. Później przedstawia im nowych asystentów: Natsumi Kato, Shōyō Takahame i Ogawe Naoto. Gdy Ashirogi Muto przybywają na przyjęcie noworoczne, przedstawia ich ważnym ludziom.

Gdy Mashiro wylądował w szpitalu, prosił Naczelnego by nie przerywał wydawania Trapa, lecz nie udało mu się go przekonać. Później informuje ich, że ich seria zostanie anulowana.

Run, Daihatsu Tanto!Edytuj

Po zakończeniu Detektywa Trapa namawia Ashirogi Muto by stworzyli komedię, gdyż nie ma tam takiej konkurencji. Początkowo nie zgadzają się na to, raz nawet się kłócąc o to. Gdy powiedział Takagiemu, że powinien znaleźć kogoś kto będzie rysował zamiast Mashiro mocno się pokłócili. Jednak gdy Ashirogi Muto otrzymali pudła z mangami komediowymi, w których były komentarze Miury, dotyczące żartów, zdecydowali że jednak zrobią to. Początkowo przegrali na spotkaniu serializacyjnym z A Time of Green Leaves, lecz na następnym na którym był +Natural udało się im. gdy nie byli wysoko w rankingach i dowiedzieli się, że Eiji przestał czytać Run, Daihatsu Tanto!, Ashirogi Muto postanowili zakończyć tą mangę. Naczelny wyraził zgodę, lecz pod warunkiem, że do konca kontraktu uda wymyślić się im coś ciekawego inaczej nie będą mogli już więcej pracować dla Jumpa. Miura wyraża na to zgodę.

PCP' i zmiana edytorówEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki