FANDOM

Głupek i Geniusz

Głupek i Geniusz

馬鹿と利口
Baka to Rikō
Informacje
Data Wydania 25 Sierpień, 2008
Rozdział 2
Tom 1
Nawigacja
Poprzedni
Marzenia i Rzeczywistość
Następny
Pióra i Imiona

Głupek i Geniusz (馬鹿と利口, Baka to Rikō) to drugi rozdział mangi Bakuman. Został wydany 25 Sierpnia 2008 r.

OpisEdytuj

Następnego dnia Takagi przychodzi po Mashiro i idą razem do szkoły. Ten pyta go o jego wujka Kawaguchiego Taro, Mashiro odpowiada że to był tylko pseudonim a nazywał się Nobuhiro Mashiro. Zmarł trzy lata wcześniej; rodzice Mashiro mówią, że zapracował się na śmierć lecz on twierdzi że popełnił samobójstwo. Opowiada też, że nigdy się nie ożenił i przez siedem lat był bezrobotny.

Na egzaminie Mashiro nie może się skupić i pyta czy może iść do pielęgniarki. Następnie Takagi też idzie do pielęgniarki. Na pytanie co się stało Mashiro odpowiada że nie potrafi przebywać w tym samym pomieszczeniu co Azuki. Potem oboje idą na dach i Takagi mówi że poprosił go by robił z nim mangę nie przez umiejętności lecz przez jego osobowość. Mashiro zgadza się z nim pracować, ponieważ myślą podobnie. Takagi zadaje mu pytanie czy jego rodzice się zgodzą. Po powrocie do domu Mashiro rozmawia z matką, na początku się nie zgadza lecz po rozmowie z mężem pozwala mu. Potem Mashiro idzie poinformować o tym swojego dziadka a ten w prezencie daje mu klucze do pracowni Nobuhiroswojego zmarłego syna. Ucieszony Mashiro odrazu pędzi do pracowni dzwoniąc po Takagiego.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki