Fandom

Bakuman Wiki

Bitwy i Kopiowanie

379stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Bitwy i Kopiowanie

Bitwy i Kopiowanie

バトルと模写
Batoru to Mosha
Informacje
Data Wydania 8 Grudzień, 2008
Rozdział 17
Tom 3
Nawigacja
Poprzedni
Wstępne wyniki i Prawdziwy układ
Następny
Przyjaciele i Wrogowie

Bitwy i Kopiowanie (バトルと模写 Batoru to Mosha) to siedemnasty rozdział mangi Bakuman. Został wydany 8 Grudnia 2008 r.

OpisEdytuj

Rozdział zaczyna się, gdy Takagi i Kaya walczą w parku. Później gdy przychodzi do pracowni, Mashiro pyta go czy znowu pobił się z Kayą. On odpowiada mu, że zrobił to by wczuć się w klimat walki. Kaya gratuluje im trzeciego miejsca a Akamaru, lecz oni dopowiadają, że nic ono im nie da a Mashiro przerysowuje strony z walkami z innych mang by się w to wczuć. Później rozmawiają i wchodzą na temat Azuki. Mashiro postanawia wysłać jej maila, że zajęli 3 miejsce ale będą się bardziej starać. W odpowiedzi napisała mu by powiedział Kayi by przestała tyle gadać. Kaya mówi, że też chce mieć marzenie jak oni.

W redakcji odbywa się spotkanie serializacyjne, na którym ustalono, że Yellow Hit Eijiego Niizumy zostanie wydany jako seria. Yujiro jedzie osobiście poinformować o tym Niizume. Gdy na miejscu chce położyć telefon na jego biurku, Eiji jest wściekły i krzyczy by nie ruszał jego rzeczy. Gdy Yujiro widzi, że rysuje co innego mówi mu, że nie ma na to czasu bo dostał serializacje. Chce omówić z nim inne sprawy, lecz Eiji zostawia to jemu.

Miesiąc później Ashirogi Muto stworzyli imie mangi bitewnej i zanieśli do oceny Hattoriemu. W tym samym czasie Yujiro sprowadza nowych asystentów Eijiego, którzy nie są zadowoleni, że muszą pracować dla siedemnastolatka, ponieważ jeden z nich ma 21 lat a drugi to Nakai, który ma 33 lata. Hattori jest zdziwiony tym co stworzyli Ashirogi Muto, lecz mówią mu, że chcą robić coś co trafi do większej ilości czytelników. W tym samym Yujiro w domu Eijiego jest zdziwiony, gdyż narysował Kruka z Akamaru zamiast Yellow Hit do serializacji.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki