FANDOM

Ashirogi Muto

Ashirogi Muto (亜城木 夢叶, Ashirogi Muto) to pseudonim używany przez Mashiro i Takagiego. Został wymyślony przez Kayę, by nikt w szkole nie wiedział, że tworzą oni mangę oraz, aby uniknąć takich sytuacji jakie wynikły z Ishizawą. W znaczeniu nazwy "A" (od Azuki), "Shiro" (od Mashiro), "Gi" (od Takagi) daje nam Ashirogi, co w połączeniu z Muto daje nam "marzenie spełni się". Nazwa odnosi się do marzenia całej trójki, tzn. że jeśli manga Mashiro i Takagiego dostanie adaptację anime, to Azuki będzie podkładała głos głównej bohaterce. Gdy tak się stanie, Azuki i Mashiro pobiorą się.

Gdy Mashiro i Takagi się rozdzielają, Mashiro chce użyć pseudonimu "Ashiro Muto" gdyby został opublikowany. Od początku pomagał im Hattori. Gdy dostali serializację Detektywa Trapa, ich edytorem zostaje Miura. Dla ich drugiej mangi Run, Daihatsu Tanto! też edytorem jest Miura. Gdy dostają serializację PCP, znowu zostaje zmieniony im edytor. Zostaje nim znowu Hattori. A gdy dostają serializację Reversi to PCP zostaje przeniesione do Hisshō Jump, gdzie ich edytorem zostaje Hiroyuki Nakano, a edytorem "Reversów" dalej jest Hattori. Ich najnowsza manga (Reversi) co tydzień walczy o pierwsze miejsce z mangą Eijiego - Zombie Gunem. Reversi to unikalna manga, ponieważ połączeniem mangi walk głównego "nurtu" wraz z ich poza "nurtowym" stylem. Jest na tyle popularna, że dostała adaptację anime, a Azuki zdobyła rolę bohaterki Minadori Naho.

PracowniaEdytuj

Pracownia Ashirogi Muto

Pracownia Ashirogi Muto

Ich pracownia to dawna pracownia wujka Mashiro, który tworzył pod pseudonimem Kawaguchi Taro. Po sukcesie Reversów Mashiro odkupuje pracownię od swojego dziadka. W pracowni są 2 pokoje. Jeden wykorzystywany jest do pracy oraz są w nim regały wypełnione mangami, a w korytarzu znajdują się regały na których są egzemplarze Jumpa i figurki. Na ścianie w pracowni wisi duży plakat Legendy Super Herosa.

MangiEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Ashirogi Muto to duet rysownik i pisarz, którzy odzwierciedlają twórców Bakumana.
Ashirogi icon

Avatar Ashirogi Muto

  • Avatar Mashiro i Takagiego, używany do reprezentowania Ashirogi Muto wydaje się być połączeniem obu postaci. Ma cechy Mashiro (włosy) i Takagiego (okulary) jak widać przy ich komentarzu (w rozdziale 139).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki